بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی Shovel Knight Dig در تریلر جدید

اعلام تاریخ انتشار بازی Shovel Knight Dig در تریلر جدید

پس از تأخیر بازی Shovel Knight Dig در سال گذشته، حالا استودیو Yacht Club Games اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۱ مهر (۲۳ سپتامبر) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ و سرویس اشتراکی اپل آرکید در دسترس خواهد بود. در این بازی اکشن پلتفرمر باید در تعقیب Drill Knight به ماجراجویی در زیرزمین، اکتشاف مناطق جدید، مبارزه با دشمنان جدید و… بپردازید. در جدیدترین تریلر این بازی آرین هانسون از Game Grumps و جرارد خلیل از The Completionist را می‌بینیم که با بیلچه به‌دنبال کشف جدیدترین ویدیوی گیم‌پلی این بازی می‌روند:

دانلود از آپارات

Shovel Knight Dig توسط استودیو Nitrome توسعه داده شده است. داستان بازی به اتفاقات پس از دزدیده شدن لوت Shovel Knight توسط Drill Knight و فرار او و تیمش به زیرزمین می‌پردازد. قهرمان ما با بیل همیشگی خود همراه‌با Shield Knight به سراغ تعقیب Drill Knight می‌رود.

این نسخه از سری Shovel Knight شامل دشمنان و مناطق جدید و موارد بسیاری برای کشف کردن است. مراحل بازی به‌صورت ترکیبی از مناطق دست‌ساز که توسط تکنیک‌های ساخت مراحل درکنار هم قرار می‌گیرند ساخته می‌شوند تا با هر بار شروع کردن بازی شاهد تجربه‌ای متفاوت باشید.

هرچه بیشتر به اعماق زمین فرو بروید، Shovel Knight آپگریدها و آیتم‌های جدیدتری دریافت می‌کند. او در این بازی علاوه‌بر تکنیک کلاسیک Shovel Drop می‌تواند از تکنیک‌های جدیدی مانند Speed Shovel نیز بهره ببرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا