بازی

تاریخ انتشار سرویس Rocksmith+ برای کامپیوتر مشخص شد

تاریخ انتشار سرویس Rocksmith+ برای کامپیوتر مشخص شد

شرکت یوبیسافت از زمان انتشار سرویس اشتراکی Rocksmith+ رونمایی است. این سرویس که برای یادگیری گیتار استفاده می‌شود، قرار است ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای رایانه‌های شخصی ازطریق فروشگاه یوبیسافت منتشر شود. این سرویس سه زمان اشتراک خواهد داشت: ۱۲.۹۹ پوند برای اشتراک یک‌ماهه، ۳۴.۹۹ پوند برای اشتراک سه‌ماه و ۸۴.۹۹ پوند برای اشتراک یک‌ساله. این سرویس در همین سال میلادی برای گوشی‌های موبایل هم عرضه خواهد شد.

سرویس Rocksmith+ شامل بیش از ۵۰۰۰ هزار قطعه موسیقی است؛ اما هر هفته قطعات بیشتری هم به آن اضافه خواهد شد که شامل موسیقی‌هایی از The Clash، Santana، Alicia Keys و دیگران است. این سرویس ابزار متعددی خواهد داشت تا با سطوح مهارت‌های مختلف سازگار شود؛ مثل سطح دشواری تطبیقی که با سطح مهارت فردی منطبق خواهد شد و براساس پیش‌روی فرد، نوت‌های جدیدی اضافه خواهد کرد. برخی دروس تعاملی و توصیه‌ها براساس اهداف و سطح مهارت فرد تولید می‌شود.

افرادی که پیش‌تر Rocksmith 2014 را تجربه کرده‌اند یا در بتای محدود این سرویس شرکت کردند و اشتراکی سه یا دوازده‌ماهه خریداری کردند، می‌توانند از جایزه‌ی زمانی بهره ببرند. برای طرح سه‌ماهه یک ماه تشویقی و طرح یک‌ساله سه ماه تشویقی در نظر گرفته شده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا