بازی

اعلام تاریخ انتشار Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در تریلری جدید

اعلام تاریخ انتشار Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در تریلری جدید

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر اعلام کرد بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion که یک بازسازی از نسخه‌ی کلاسیک PSP به شمار می‌آید، قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

به‌گفته‌ی اسکوئر انیکس، بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion یک تجربه‌‌ی بصری با کیفیت بالا و مدل‌‌های اصلاح شده از شخصیت‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین موسیقی‌های زمینه‌ی بازی مجدد تنظیم شده‌ و کات‌سین‌های آن کاملا صداگذاری شده‌اند. علاوه‌بر این تغییرات، گیم‌پلی مبارزات براساس منو توسعه یافته و بازیکنان می‌توانند روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و پلی استیشن با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بازی را تجربه کنند.

درنهایت اسکوئر انیکس اعلام کرد که در بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion قابلیت ترکیب کمبوهای حملات و استفاده از تعداد بیشتری Limit Break فراهم شده است. با وجود این تغییرات، هیچ عنصر داستانی جدید برای این بازسازی در نظر گرفته نشده است.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید در تریلر اعلام تاریخ انتشار Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion کیفیت بصری ارتقا یافته، صحنه‌های اکشن مبارزات و مدل‌های بازسازی شده‌ی شخصیت‌ها را مشاهده کنید. چندی پیش شرکت اسکوئر انیکس حضور این بازی در رویداد توکیو گیم شو امسال را که قرار است در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) امسال برگزار شود تایید کرد. بنابراین می‌توانیم منتظر انتشار اخبار بیشتری از این بازی در TGS امسال باشیم.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion و جدیدترین تریلر آن چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا