بازی

وجود هزاران محتوای خواندنی داستانی در دنیای بازی Redfall

وجود هزاران محتوای خواندنی داستانی در دنیای بازی Redfall

بازی Redfall، جدیدترین اثر استودیو آرکین یکی از بازی‌های مورد انتظار ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. این بازی شوتر بازیکنان را به شهر ماساچوست می‌برد تا با انواع خون‌آشم‌هایی که شهر را در تاریکی فرو برده‌اند، به مبارزه بپردازند. درحالی‌که بازی Redfall یک بازی تیراندازی جهان باز است، اما بسیاری از المان‌ها به مانند داستان‌پردازی محیطی را که استودیو آرکین به خاطر آن‌ها شهرت دارد می‌توان در این بازی مشاهده کرد.

به‌تازگی بن هورن، مدیر تولید بازی ردفال در مصاحبه‌ی جدیدی با وبسایت IGN گفت: «ما می‌خواهیم چیزهایی را که در مورد DNA بازی‌های آرکین دوست داریم، حفظ کنیم. ما از ویژگی‌های شاخص بازی‌های گذشته خود به مانند داستان‌‌سرایی محیطی و ارائه‌ی روایت قدرتمند در جهانی که زنده احساس شود، استقبال می‌کنیم و این ارزش حفظ شدن دارد. بنابراین همان‌طور که ما این چالش را برای ساخت چنین دنیای گسترده‌ای انجام دادیم، می‌خواستیم مطمئن شویم که هر خانه‌ای که بازیکنان وارد آن می‌شوند، محتوای قابل خواندن بسیاری داشته باشد.

هزاران و هزاران خط از متن‌های خواندنی در Redfall وجود دارند که به روایت رویدادهای پیشینه‌ی داستان از ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای گذشته کمک خواهند کرد. ما فکر می‌کنیم این یکی از مواردی به شمار می‌آید که بازی را متمایز می‌کند و موضوع خاصی است».

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

اگرچه بازی Redfall به‌صورت تک نفره قابل تجربه است اما امکان تجربه این بازی به شکل کوآپ تا ۴ نفر نیز وجود دارد. با اینکه پیشرفت در کمپین بازی به بازیکن میزبان بستگی دارد اما تجربه‌ی کوآپ بازی آزاد خواهد بود؛ بنابراین هر بازیکن می‌تواند به مناطق مختلف از نقشه برود و آزادانه به کاوش بپردازد. همچنین حالت کوآپ بازی همان بخشی است که ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد هر کارکتر در آن پررنگ‌تر خواهد شد.

بازی Redfall قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲ می ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین مشترکان سرویس گیم پس می‌توانند از روز نخست عرضه به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی Redfall چیست؟ آن‌ها را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا