بازی

طراحی کارت های ویژه بخش آلتیمیت تیم FIFA 23 توسط مارول

طراحی کارت های ویژه بخش آلتیمیت تیم FIFA 23 توسط مارول

کارت‌های قهرمانان (Heroes Cards) برای اولین‌بار توسط الکترونیک آرتز در بازی FIFA 22 معرفی شدند. این کارت‌ها به افتخار بازیکنان کلاسیک و لحظات نمادینی ساخته شده‌اند که آن‌ها را به‌عنوان قهرمان در میان طرفداران باشگاه خود تثبیت کرد. حال شرکت EA تایید کرده است که هیرو کارت‌ها در بخش آلیتیمت تیم بازی FIFA 23 نیز وجود دارند و حتی قرار است با شروع رقابت‌های جام جهانی و عرضه‌ی حالت World Cup در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) امسال، نسخه‌های ویژه و منحصربه‌فردی از آن‌ها را شاهد باشیم.

طبق گفته‌ی EA، نسخه‌های معمولی هیرو کارت‌های آلیتیمت تیم همزمان با انتشار بازی FIFA 23 در تاریخ ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرند؛ این در حالی است که نسخه‌ی مصور ویژه‌ی هر هیرو کارت پس از اضافه شدن حالت جام جهانی به بازی قابل دریافت خواهد بود.

درحالی‌که نسخه‌های پایه‌ی هر هیرو کارت بخش آلیتیمت تیم به افتخار لحظات به یاد ماندنی از دوران حرفه‌ای باشگاهی بازیکنان مشهور و کلاسیک ساخته شده است، نسخه‌ی ویژه و جام جهانی این کارت‌ها قرار است لحظات ماندگار حضور این ستارگان در بازی‌های ملی را جشن بگیرد. به‌گفته‌ی EA، نسخه‌ی جام جهانی هیرو کارت‌ها از قدرت بیشتری نسبت به هیرو کارت‌های معمولی برخوردار است.

رقابت بازیکنان چلسی و منچستر سیتی در بازی FIFA 23

در همین راستا الکترونیک آرتز یک همکاری با دنیای سرگرمی مارول آغاز کرده است که علاوه‌بر طراحی منحصر‌به‌فرد هیرو کارت‌های جام جهانی بخش آلتیمیت تیم بازی FIFA 23 با زمینه‌ی ابرقهرمانان ملی، شامل طراحی در زمینه‌های دیگر از جمله توپ، کیت لباس و تیفو (بنرهای خاص هواداران حاضر در استادیوم) می‌شود. همچنین قرار است یک کتاب کمیک آنلاین با حضور بازیکنان بزرگ فوتبال نیز توسط مارول عرضه شود.

EA درباره‌ی این همکاری با مارول می‌گوید: «این همکاری بین دو مجموعه از بزرگ‌ترین برندهای سرگرمی جهان، برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها نزد طرفداران فوتبال را به بازی می‌آورد و حضور قهرمانانه و پرافتخار آن‌ها را درکنار طراحان فوق‌العاده‌ی مارول، جشن می‌گیرد».

هیرو کارت های جام جهانی بازی FIFA 23

تاکنون چهار هیرو کارت ویژه‌ی جام جهانی برای بخش آلیتیمت تیم FIFA 23 تایید شده‌اند که شامل لاندن داناوان، یحیی توره، پارک جی سونگ و کلودیو مارکیزیو هستند. سایر هیرو کارت‌های ویژه‌ی رقابت‌های ملی در آینده توسط EA معرفی خواهند شد.

این شرکت در هفته‌ی گذشته یک تریلر جدید از بازی FIFA 23 را منتشر کرد که در آن تغییرات بخش آلتیمیت تیم مانند اضافه شدن حالت جدید Moments و سیستم شیمی به‌روز‌‌شده‌ی FUT را دیدیم. بخش Moments آلتیمیت تیم یک حالت تک‌نفره‌ی جدید مبتنی بر سناریوهای داستانی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا برخی از بهترین لحظات فوتبال را با طول مدت رقابت و الزامات تیمی قابل تغییر، تجربه کنند.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی و سایر اطلاعات پیرامون فیفا ۲۳ را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا