بازی

دسترسی زودهنگام به کمپین مدرن وارفر ۲ با پیش‌خرید دیجیتالی بازی

دسترسی زودهنگام به کمپین مدرن وارفر ۲ با پیش‌خرید دیجیتالی بازی

Call of Duty: Modern Warfare 2 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی اول‌شخص دانست که در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این در حالی است که به‌تازگی تریلر کوتاهی از مدرن وارفر ۲ پخش شد و نشان داد کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، دسترسی زودهنگام به بخش کمپین خواهند داشت.

درواقع اگر نسخه‌ی دیجیتالی Call of Duty: Modern Warfare 2 را پیش‌خرید کنید، می‌توانید در تاریخ ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) به کمپین داستانی بازی دسترسی پیدا کنید. داستان Modern Warfare 2 سه سال پس از شکل گیری گروه Task Force 141 روایت می‌شود؛ جایی که کاپیتان پرایس درکنار همکارهای خود باید با یک سازمان تروریسیتی و کارتل مواد مخدر Las Almas مقابله کند. همچنین در این نسخه شاهد ریبوت و حضور کاراکترهایی نظیر جان مکتاویش (Soap) و سایمون رایلی (گوست) خواهیم بود.

در انتها اشاره کنم که نسخه‌ی بتا بازی CoD: Modern Warfare 2 در نیمه دوم شهریور ماه در دسترس کاربرها و پیش‌خریدکنندگان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را در بیکینگ مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا