بازی

برنامه‌ای برای ساخت بازی A Plague Tale Requiem در ابتدا وجود نداشت

برنامه‌ای برای ساخت بازی A Plague Tale Requiem در ابتدا وجود نداشت

بازی A Plague Tale Innocence در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار گرفت. این اثر موفق شد با روایتی عمیق و شخصیت‌‌پردازی خوب خود، واکنش‌های مثبتی را از جانب علاقه‌مندان و منتقدان دریافت کند. نسخه دوم این مجموعه بازی با نام A Plague Tale Requiem خرداد ماه سال گذشته در جریان برگزاری رویداد مایکروسافت E3 معرفی شد که این بازی قرار است پاییز امسال عرضه شود.

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، یکی از اعضای تیم سازنده این اثر در مورد ساخت نسخه دوم توضیخاتی را ارائه داده است. کوین پینسون، طراح ارشد مراحل بازی A Plague Tale Requiem در مصاحبه اخیر خود با وبسایت PCGamesN اعلام کرد که از قبل برنامه‌ای برای ساخت نسخه دوم وجود نداشته است. با‌این‌حال اعضای تیم سازنده با مشاهده واکنش‌های مثبت به بازی A Plague Tale Innocence، تصمیم خود را تغییر داده‌اند. کوین پینسون در مصاحبه خود گفت:

«در ابتدا ما می‌دانیم که تیم کوچکی هستیم، از آنجایی که ما چهل نفر بودیم بنابراین تمام قلبمان را روی A Plague Tale Innocence گذاشتیم و هرکاری که میخواستیم را با بازی انجام دادیم. پس دیدن استقبال از بازی برای ما فوق‌العاده بود. ما هر مقاله‌ و بازخورد‌ی را خوانده‌ایم.»

آمیسیا با زوبین در بازی A Plague Tale: Requiem

کوین پینسون در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که تیم سازنده ساخت بازی A Plague Tale Requiem را بلافاصله پس از پایان پروسه ساخت بازی اول آغاز نکرده و اعضای تیم در حال فکر کردن به این مورد هستند که طرح را به چه جایی ببرند. او در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد در صورت نبود واکنش‌های مثبت به بازی اول، در وهله اول پیگیری‌ در مورد این امر صورت نمی‌گرفت.

بازی A Plague Tale Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با بیکینگ به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا