بازی

مشخص شدن رده بندی سنی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League

مشخص شدن رده بندی سنی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی مطلع شدیم که ساخته جدید استودیو بازی‌سازی راک استدی در کشور سنگاپور رده‌بندی سنی M را دریافت کرده است. رده‌بندی ذکر‌شده نشان‌دهنده این امر است که سازندگان بازی Suicide Squad: Kill The Justice League یک روایت خشونت‌آمیز را برای کاربران طراحی کرده‌اند و تجربه این اثر برای افراد بالا ۱۸ سال مناسب خواهد بود. این رتبه‌بندی به سطح خشونت نمایش‌داده شده در این اثر مثل شخصیتی که تیغه‌ای که در گردنش قرار گرفته است و موارد دیگری مثل خون‌ریزی، می‌پردازد. در ادامه برخی از مشخصات این اثر را می‌خوانیم:

«از دید سوم شخص، بازیکن یکی از اعضای جوخه انتحاری را کنترل می‌کند تا با دشمنان مختلف (به‌طور عمده ربات‌ها و بیگانگان) در مناطق مختلف شهر مبارزه کند. در هر منطقه، بازیکن برای پیشبرد داستان باید با یک باس فایت رو‌به‌رو شود. همچنین اهداف جانبی وجود دارد که شامل نجات غیرنظامیان گرفتار شده و جمع‌آوری آیتم‌ها برای ارتقاء تجهیزات آن‌ها می‌شود. برخی از مناطق شهر پر از اجساد است که در برخی از آن‌ها اعضایی گم شده است. با این اجساد نمی‌توان تعامل کرد.»

هارلی کویین در بازی Suicide Squad kill the justice league

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. از طرفی دیگر نیز سازندگان این اثر با انتشار تریلر جدید این بازی در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ اعلام کردند که وظیفه صداپیشگی کاراکتر بتمن برعهده کوین کانروی خواهد بود. این صداپیشه معروف چندی پیش دار فانی را وداع گفت.

درنهایت باید گفت، امشب در ساعت ۰۰:۳۰ قسمت جدید استیت آو پلی پخش خواهد شد و در آن شاهد انتشار نمایش گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League خواهیم بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا