تکنولوژی

شیائومی از گوشی ارزان قیمت ردمی 10 سی (Redmi 10C) رونمایی کرد

شیائومی از گوشی ارزان قیمت ردمی 10 سی (Redmi 10C) رونمایی کرد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

چندی پیش شاهد فاش شدن مشخصات رسمی ردمی 10 سی (Redmi 10C) در شعبه نیجریه شیائومی بودیم و امروز بالاخره این گوشی به صورت رسمی در مالزی معرفی شد. ردمی 10 سی شباهت زیادی به نسخه معمولی ردمی 10 دارد، اما از یک صفحه‌نمایش بزرگتر برخوردار بوده و به جای تراشه مدیاتک هلیو G88 از اسنپدراگون 680 کوالکام استفاده می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی 10 سی

ردمی 10 سی

ردمی 10 سی در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح +HD مجهز شده که یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. دوربین پشتی هم از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی (تشخیص عمق) استفاده کرده و از این حیث کاملاً مشابه مدل معمولی ردمی 10 است.

شیائومی برای این گوشی همچنان یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات در نظر گرفته و سیستم عامل MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 را به صورت پیش فرض بر روی آن نصب کرده است. در ضمن، ردمی 10 سی مانند مدل معمولی دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و در دو نسخه 64 یا 128 گیگابایتی در دسترس خریداران خواهد بود. همچنین یک شیار کارت میکرو اس دی و یک جک 3.5 میلی متری هدفون نیز بر روی بدنه تعبیه شده است.

ردمی 10 سی

ردمی 10 سی در رنگ‌های خاکستری گرافیتی، سبز نعنایی و آبی اقیانوسی عرضه خواهد شد، اما جزئیات قیمت و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا