بازی

معرفی کامل بازی Fall of Porcupine با انتشار یک تریلر

معرفی کامل بازی Fall of Porcupine با انتشار یک تریلر

استودیو BUNTSPCHT.GAMES و ناشر بازی Fall of Porcupine، شرکت Assemble Entertainment با انتشار تریلری از این بازی رونمایی کردند. این بازی ماجراجویی در مورد یک کبوتر جوان دکتر است که در بیمارستانی ناسالم کار می‌کند. این بازی قرار است در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود.

در حال حاضر بخش مقدمه بازی به‌صورت یک دمو رایگان برای پی‌سی، ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شده است. این دمو در تاریخ ۸ شهریور (۳۰ اوت) برای سوییچ هم منتشر خواهد شد. بازی روی پی‌سی ازطریق فروشگاه استیم و فروشگاه GOG در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

ویژگی‌های بازی Fall of Porcupine در صفحه استیم آن اینگونه شرح داده شده‌اند:

«در یک دنیای زیبا و متنوع به سیاحت بپردازید

نه‌تنها در بیمارستان قدیمی، بلکه در شهر کوچک Porcupine هم موارد زیادی برای اکتشاف وجود دارد. وقت بگذارید تا با اهالی روستا ملاقات کنید یا به سفری در جنگل نزدیک بروید، جایی که خرابه‌های مرموز قلعه در آن مخفی شده‌اند.

کاراکترهای جذاب را بشناسید

دکتر شیطانی، پرستار فداکار، دوستان باهوش فینلی و بسیاری دیگر از اهالی روستا جمعیت شهر کوچک Porcupine را تشکیل می‌دهند. در دیالوگ‌های سرگرم‌کننده، عمیق و برخی اوقات جدی مشغول شوید؛ جایی که می‌توانید جواب‌های خود را انتخاب کرده و در روابط خود تأثیرگذار باشید.

مهارت‌ها و همدردی خود را نشان دهید

حتی وقت ندارید به ساعت نگاه کنید چون مریض‌های شما منتظر هستند! ازطریق مکالمات مشکلات آن‌ها را بررسی کرده و در مینی‌گیم‌های متفاوت آن‌ها را درمان کنید که در زمینه منطق، سرعت و مهارت شما را به چالش می‌کشند و بهتر از همه، وقتی که سر دکتر عبوس باری دیگر دانش شما را زیر سؤال می‌برد، دربرابر استرس مقاومت کنید.

رازهای تاریک کشف کنید

در نگاه اول، این شهر کوچک مکانی گرم و دوستانه است؛ جایی که همه یکدیگر را شناخته و با هم سلام‌وعلیک می‌کنند. اما اگر مدتی آن‌جا زندگی کنید، مشکوک خواهید شد که همه به اندازه‌ای که نمایان می‌کنند صادق نیستند و سایه‌ها در دوردست کمین کرده‌اند. مراقب خود باشید!»


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا