بازی

کارگردان WandaVision گزینه احتمالی مارول برای ساخت فیلم Fantastic Four

کارگردان WandaVision گزینه احتمالی مارول برای ساخت فیلم Fantastic Four

هالیوود ریپورتر مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision برای کارگردانی فیلم Fantastic Four با مدیران این استودیو در حال انجام مذاکرات نهایی است. شکمن که هر ۹ قسمت سریال وانداویژن را کارگردانی کرده است، سابقه کارگردانی اپیزودهایی از سریال بازی تاج و تخت، It’s Always Sunny in Philadelphia و فارگو را نیز در کارنامه دارد.

البته شکمن هنوز به‌‌صورت رسمی کارگردانی فیلم چهار شگفت‌ انگیز را بر عهده نگرفته است و برای اعلام رسمی این خبر احتمالا باید تا رویداد ویژه‌ی D23 دیزنی که ماه جاری برگزار می‌شود، منتظر بمانیم.

مایکل متیوز و رید کارولین که به ترتیب کارگردانی فیلم‌های Love and Monsters و Dog را در کارنامه دارند، از دیگر فیلم‌سازانی هستند که مارول برای کارگردانی این فیلم با آن‌ها ملاقات داشته است. متیوز و شکمن دو نامزد نهایی برای این موقعیت بودند که طبق آخرین گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد شکمن انتخاب نهایی مارول برای فیلم Fantastic Four خواهد بود.

در ماه ژوئیه‌ی سال گذشته، شرکت پارامونت نیز از شکمن به‌عنوان کارگردان فیلم بعدی Star Trek خبر داده بود. این فیلم برای اکران در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ معرفی شده است و بنابراین در صورت قطعی شدن توافق مارول و شکمن، کارگردان جدیدی جایگزین او در این پروژه خواهد شد. شکمن همچنین کارگردان حداقل یک اپیزود از سریال گودزیلا برای شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس را نیز برعهده دارد.

کارگردان WandaVision گزینه احتمالی مارول برای ساخت فیلم Fantastic Four

پیش از این قرار بود جان واتس، کارگردان سه‌گانه‌ی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول کارگردانی فیلم Fantastic Four را برعهده داشته باشد. واتس در ماه بهار امسال جدایی خود را از این پروژه اعلام کرد و در حال حاضر ساخت سریال Skeleton Crew از دنیای جنگ ستارگان با بازی جود لاو را آغاز کرده است.

گروه چهار‌ شگفت‌انگیز که توسط جک کربی و استن لی خلق شده‌اند، اولین‌بار در سال ۱۹۶۱ معرفی شدند. در حال حاضر فهرست رسمی بازیگران اقتباس سینمایی مارول استودیوز از این گروه اعلام نشده است، اما فیلم Fantastic Four آغازگر فاز ششم و اولین حضور این چهار شخصیت در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا