بازی

عرضه بازی آزمایشی Worm Game برای Stadia در آستانه تعطیلی کامل سرویس

عرضه بازی آزمایشی Worm Game برای Stadia در آستانه تعطیلی کامل سرویس

شرکت Google تنها چند روز قبل از اینکه سرویس Stadia خود را به‌صورت تعطیل کند، آخرین بازی این پلتفرم را منتشر کرد که نشان‌دهنده‌ی بخشی از تاریخ آن است. بازی کرم یا Worm Game در روز جمعه به این سرویس اضافه شد. به‌گفته‌ی گوگل، این بازی ساده برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ برای تست ویژگی‌های ابری استدیا قبل از شروع به کار آن آماده شد.

در بیانیه گوگل آمده است: «این بازی را انجام دهید؛ چرا که قبل از اینکه استدیا به‌صورت عمومی عرضه شود، روی آن آمده است. Worm Game یک بازی ساده است که ما قبل از عرضه سرویس در سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۲ برای تست بسیاری از ویژگی‌های استدیا از آن استفاده می‌کردیم. این اثر برنده بازی سال نخواهد شد اما تیم استدیا زمان زیادی را صرف بازی کردن آن کرد و ما فکر کردیم که آن را با شما به اشتراک بگذاریم. برای تجربه‌ی بازی و همه‌چیز متشکریم».

گیم پلی بازی کرم استدیا

گوگل سال گذشته اعلام کرد که سرویس استریم بازی استدیا در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۸ دی ۱۴۰۱) تعطیل خواهد شد و دسترسی بازیکنان به فهرست بازی‌های این پلتفرم قطع می‌شود. در آن زمان گوگل تأیید کرد که قصد دارد تمام خریدهای سخت‌افزاری استدیا را که ازطریق فروشگاه گوگل انجام شده‌اند به همراه تمام خریدهای بازی و محتوای اضافی که ازطریق فروشگاه استدیا انجام شده است، به خریداران بازپرداخت کند.

فیل هریسون، مدیر کل پلتفرم استدیا پس از اعلام برنامه‌های بسته شدن Google Stadia در ماه سپتامبر گذشته اعلام کرد که این سرویس مورد توجه تعداد کاربرانی که گوگل پس از عرضه در نوامبر ۲۰۱۹ انتظار داشت، قرار نگرفته است. به‌گفته گوگل، پلتفرم فناوری زیربنایی که به استدیا قدرت می‌دهد در سایر بخش‌های این شرکت به مانند سرویس گوگل پلی، یوتیوب و تلاش‌های مربوط‌به تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) استفاده خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا