بازی

باندل Gran Turismo 7 کنسول پلی استیشن 5 در ژاپن عرضه خواهد شد

باندل Gran Turismo 7 کنسول پلی استیشن 5 در ژاپن عرضه خواهد شد

با اعلام بلاگ رسمی پلی استیشن در کشور ژاپن، باندل مخصوص Gran Turismo 7 کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۸ مهرماه (۲۰ اوت) امسال در دسترس خواهد بود. باندل Horizon: Forbidden West هم یکی دیگر از باندل‌هایی که در سال ۲۰۲۲ در بازار ژاپن عرضه می‌شود. این باندل کمی زودتر و در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) به‌دست بازیکن‌های ژاپنی می‌رسد.

باندل Gran Turismo 7 در دو قالب نسخه‌ی استاندارد با پشتیبانی از دیسک‌های بلوری (مدل CFIJ-10002) و همینطور نسخه‌ی دیجیتال (مدل CFIJ-10003) بدون پشتیبانی از بلوری، با گرن توریسمو روی بسته‌بندی عرضه خواهد شد.

محتویات باندل، شامل یک کنسول پلی استیشن 5، یک دوال سنس، کابل شارژ تایپ C، کابل برق و HDMI می‌شود. همچنین یک فهرست از موارد معمول مثل هشدارهای مهم به مشتریان، اطلاعات مربوط‌به پلی استیشن 5 و موارد این چنین هم چاپ شده است.

تصویر باندل Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 به‌صورت یک کد در جعبه‌ی کنسول وجود دارد و ظاهرا خبری از نسخه‌ی فیزیکی نیست. علاقه‌مندان بعد از خرید باندل می‌توانند با وارد کردن کد در پلی استیشن استور، بازی را به‌صورت دیجیتالی دانلود و آن را تجربه کنند.

در حال حاضر این باندل فقط برای کشور ژاپن عرضه خواهد شد. با لحاظ کردن مالیات و تبدیل ین (واحد پول ژاپن) به دلار آمریکا، عملا باتوجه‌به قیمت‌گذاری تازه‌ی سونی، نسخه‌ی استاندارد با قیمت ۴۸۸ دلار و نسخه‌ی دیجیتال با قیمت ۴۰۸ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

برای اولین‌بار نیست که یک بازی Gran Turismo در قالب باندل کنسول‌های شرکت سونی عرضه می‌شود. آخرین بار، باندل مخصوص Gran Turismo Sport کنسول پلی استیشن 4 در دسترس طرفداران قرار گرفت.

ما در بیکینگ به بررسی بازی Gran Turismo 7 پرداختیم و به آن نمره‌ی عالی ۹ از ۱۰ را دادیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا