بازی

رونمایی Corsair از اولین مانیتور گیمینگ و انعطاف‌پذیر جهان

رونمایی Corsair از اولین مانیتور گیمینگ و انعطاف‌پذیر جهان

مانیتور جدید Xeneon Flex از شرکت Corsair با کد تجاری 45WQHD240 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که با اندازه ۴۵ اینچ و رزولوشن 3440×1440 و نرخ رفرش ریت ۲۴۰ هرتز یک گزینه ایده آل برای علاقه‌مندان به پی سی گیمینگ در سطح حرفه‌ای است. نمایشگر Xeneon Flex عملا ۸۱ درصد ابعاد بزرگتری را نسبت به نسل‌های قبلی ارائه کرده و طراحی بسیار زیبایی هم دارد.

اما ویژگی متمایز کننده این مانیتور نسبت به مدل‌های دیگر، قابلیت تبدیل به حالت تخت یا خمیده براساس نیاز کاربر است. این نمایشگر عملاً نام انعطاف پذیر را به خود گرفته و می‌تواند از حالت تخت تا انحنای 800R خم شود.

مانیتور قابل انعطاف Corsair

Corsair برای ساخت این نمایشگر با LG همکاری کرده و به همین دلیل است که ویژگی‌های این مانیتور را می‌توان در مدل 45GR95QE خود شرکت LG هم دید که اتفاقاً همزمان با همین مانیتور معرفی شده است. نمایشگر LG هم از همین مشخصات فنی برخوردار است، با این تفاوت که دیگر قابل انعطاف نیست.

هنوز مشخص نیست که بازخورد کاربران نسبت به نمایشگرهای انعطاف پذیر به چه شکل خواهد بود اما بدون شک این یک ویژگی‌های‌تک و بسیار جذاب است که می‌تواند فرایند انتقال و حمل‌و‌نقل این نمایشگرها را برای شرکت‌های تولید کننده ساده تر کند.

مانیتور Xeneon Flex

Corsair می‌گوید که نمایشگر این شرکت دارای یک محافظ ضدسوختگی داخلی است و ضمانت سه ساله‌ی سوختگی و پیکسل‌های مرده را دارد. این موضوع برای نمایشگری که قطعاً ارزان‌قیمت نخواهد بود می‌تواند حائز اهمیت باشد. Corsair امکان تجربه کاربری با این نمایشگر را در نمایشگاه Gamescom فراهم کرده تا کاربران از نزدیک امکان مشاهده ویژگی‌های آن را داشته باشند.

زمان عرضه این محصول برای اواخر سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا