بازی

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم

بامداد دوشنبه این هفته قسمت اول سریال House of the Dragon از شبکه HBO روی آنتن رفت و این قسمت توسط نزدیک به ۱۰ میلیون بیننده این شبکه و HBO Max تماشا شد تا رکوردی بزرگ را ثبت کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال خاندان اژدها برای یک فصل دیگر تمدید شده است. تنها پس از پخش یک قسمت و عملکرد موفق آن، شبکه HBO از تمدید رسمی سریال House of the Dragon برای فصل دوم خبر داده است.

طبق گفته شبکه HBO، قسمت اول سریال خاندان اژدها تاکنون توسط ۲۰ میلیون بیننده تماشا شده که عملکرد این سریال مشابه فصل ششم سریال Game of Thrones است. انتظار می‌رود باتوجه‌به کار روی جلوه‌های ویژه سریال، فصل دوم سریال House of the Dragon در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اواخر سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO پخش شود. در حال حاضر تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که مانند فصل اول، فصل دوم سریال خاندان اژدها در ۱۰ قسمت تولید شود.

مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین در میدان مبارزه تولد جانشین در قسمت اول سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را که در فصل اول آن در ۱۰ قسمت تولید شده، بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا