بازی

احتمال ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم Amsterdam با بازی کریستین بیل و مارگو رابی

احتمال ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم Amsterdam با بازی کریستین بیل و مارگو رابی

فیلم Amsterdam که نتوانسته بود نظر مثبت منتقدان را جلب کند و با نقدهای متوسط و ضعیفی مواجه شده، اکرانش را از جمعه هفته گذشته آغاز کرد و این فیلم در سه روز اول اکرانش تنها ۶/۴ میلیون دلار در گیشه آمریکا فروش کرد تا فیلم آمستردام در هفته اول اکرانش با یک شکست تجاری مواجه شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم پر ستاره ممکن است با یک ضرر بزرگ و هنگفت نیز مواجه شود.

ددلاین گزارش داد که با‌توجه‌به به اکران ۶/۴ میلیون دلار در آمریکا و در مجموع اکران جهانی ۱۰ میلیون دلاری، فیلم Amsterdam احتمالا با ضرری در حدود ۱۰۰ میلیون دلار مواجه خواهد شد. فیلم آمستردام بدون در نظر گرفته هزینه تبلیغات، با بودجه ۸۰ میلیون دلاری تولید شده است که اکران بسیار ضعیفی را نیز تجربه کرده و حتی در جلب نظر منتقدان نیز شکست خورده است. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی امید زیادی به موفقیت این فیلم در گیشه و فصل جوایز داشته‌اند، اما ظاهرا این امیدها خیلی زود رنگ باخته است.

دیوید او. راسل وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم آمستردام را بر عهده داشته است. راسل پیش از این ۵ بار و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Fighter، فیلم Silver Linings Playbook و فیلم American Hustle، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و او از زمان کارگردانی فیلم Joy در سال ۲۰۱۵، وظیفه کارگردانی هیچ فیلمی را بر عهده نداشته و راسل پس از ۷ سال با فیلم Amsterdam به سینما بازگشته است.

کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، رامی ملک، زوئی سالدانیا، رابرت دنیرو، مایک مایرز، تیموتی اولفینت، مایکل شنون، کریس راک، آنیا تیلور-جوی، آندره‌آ ریسبرو، ماتیاس خونارتس، تیلور سوئیفت و آلساندرو نیوولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Amsterdam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا