بازی

اعلام تاریخ انتشار نسخه کامل Second Extinction در تریلر جدید

اعلام تاریخ انتشار نسخه کامل Second Extinction در تریلر جدید

Second Extinction یک بازی تیراندازی اول شخص، کوآپ و با محوریت مبارزه با دایناسورها است که نخستین بار در سال ۲۰۲۰ توسط استودیو System Reaction معرفی شد. این استودیو پس از انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام Second Extinction روی کامپیوتر در اکتبر ۲۰۲۰، ادامه‌ی روند توسعه‌ی آن را به آرامی در پیش گرفت و نسخه‌ی ارلی اکسس را در آوریل ۲۰۲۱ روی کنسول‌های ایکس باکس عرضه کرد. حال این استودیو در تریلری جدید به تاریخ انتشار به‌روزرسانی ۱.۰ بازی Second Extinction اشاره کرده است؛ آپدیتی که نسخه‌ی کامل آن را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

به‌روزرسانی ۱.۰ بازی Second Extinction شامل محتوای جدید از جمله نقشه و بیوم تازه، دو دایناسور دیگر، بهبودهایی در سیستم‌های ارتقای سلاح‌ و پیشرفت‌ به همراه تعدادی بهبود کیفی مانند ارائه‌ی متاگیم War Effort بازسازی‌شده، افزایش جزئیات رابط کاربری و آیتم‌های تزئینی جدید به‌عنوان پاداش خواهد بود.

دانلود ویدئو از آپارات

با اعلام استودیو System Reaction، بازی Second Extinction در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) سال جاری از دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و به‌صورت کامل روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی ازطریق گیم پس در دسترس مشترک‌های آن قرار دارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا