بازی

نمایش مبارزات استراتژیک در تریلر جدید Minecraft Legends

نمایش مبارزات استراتژیک در تریلر جدید Minecraft Legends

اخیرا دو استودیوی موجانگ و Blackbird Interactive تریلر جدیدی از Minecraft Legends، بازی استراتژیک و اکشن خود را پخش کردند که براساس مجموعه محبوب ماینکرافت توسعه می‌یابد. در این تریلر تازه می‌توانیم پیگلین‌ها را ببینیم که به Overworld هجوم می‌آورند و یک قهرمان به همراه گروه‌ متحدان شناخته‌شده‌اش برای رویارویی با آن‌ها برمی‌خیزد.

برخی از واحدهای جنگی که متحدان شما در بازی Minecraft Legends به شمار می‌آیند، شامل زامبی‌ها و گولم‌ها می‌شوند که نسبت به بازی ماینکرافت، تغییراتی را به خود دیده‌اند. بازیکنان می‌توانند حین شرکت در نبرد‌ها به واحدهای جنگی خود دستور دهند تا به ساختارهای مختلف حمله کنند. درحالی‌که صحنه‌های نبرد بازی‌های استراتژی اکشن می‌توانند بسیار شلوغ و سردرگم‌کننده باشند، نبردهای بازی Minecraft Legends بسیار قابل کنترل به نظر می‌رسند. اگرچه در تریلر جدید بازی می‌توانیم شاهد یورش بازیکن به سمت دشمنان باشیم، اما در بخش‌هایی از کمپین بازیکنان باید به پایگاه‌های خود بازگردند و از آن‌ها دربرابر هجوم پیگلین‌ها دفاع کنند.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Minecraft Legends قرار است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. به‌گفته‌ی موجانگ، بازی Minecraft Legends علاوه‌بر کمپین تک نفره، شامل حالت مشارکتی چندنفره نیز خواهد بود. منتظر انتشار جزئیات بیشتر و نمایش جدید از گیم‌پلی بازی در ماه‌های آینده باشید.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا