بازی

تشریح اصول اولیه بازی انحصاری Splatoon 3 در تریلر تازه

تشریح اصول اولیه بازی انحصاری Splatoon 3 در تریلر تازه

زمان زیادی تا انتشار بازی Splatoon 3 باقی نمانده است و نینتندو با نزدیک شدن به عرضه‌ی این بازی شوتر به گسترش چرخه‌ی بازاریابی آن ادامه می‌دهد. این اثر که بر پایه‌ی نسخه‌ی پیشین توسعه یافته است، احتمالا میلیون‌ها طرفدار مجموعه‌ی Splatoon را جذب می‌کند، اما مثل همیشه باید انتظار بازیکن‌های تازه‌واردی را نیز داشته باشیم. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نینتندو تریلر جدیدی را برای تشریح اصول اولیه بازی پخش کرده است.

این ویدیو با تشریح ماهیت Squids و Inklings کارش را آغاز می‌کند و به توضیح درباره‌ی نحوه‌ی پیروزی در مسابقات با استفاده از سلاح‌های مختلف می‌پردازد. این ویدیو سپس به‌سراغ برخی از حالت‌های بازی می‌رود؛ از حالت Test Range (که امکان آزمایش سلاح‌ها را فراهم می‌کند) و حالت Recon Mode (که به کاربران اجازه‌ی کاوش در نقشه‌های مولتی‌پلیر را بدون نگرانی از وجود رقبا می‌دهد) گرفته تا حالت Story Mode (کمپین تک‌نفره).

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Splatoon 3 در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و طرفدارها باید در تاریخ ۲۷ اوت (۵ شهریور) منتظر دموی مولتی‌پلیر بازی باشند که امکان استفاده از ۲۶ سلاح را فراهم می‌کند. نینتندو به‌زودی در جریان رویداد Nintendo Treehouse جزئیات و تریلرهای بیشتری از بازی را به اشتراک می‌گذارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا