بازی

تأکید شرایر روی نزدیک بودن زمان اعلام تاریخ انتشار God of War Ragnarok

تأکید شرایر روی نزدیک بودن زمان اعلام تاریخ انتشار God of War Ragnarok

تنور شایعات بازی God of War Ragnarok همچنان داغ است. هنوز زمان دقیق انتشار این دنباله مشخص نیست و طرفدارها می‌پرسند که آیا می‌توان به عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۲ امیدوار بود یا نه. جیسون شرایر قبلا اعلام کرد که بازی گاد آو وار رگناروک در ماه نوامبر به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد و تاریخ انتشار آن در اواخر ژوئن اعلام خواهد شد.

طبق اعلام جیسون شرایر، هنوز تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده است. این خبرنگار اخیرا ضمن تأکید روی اظهارات قبلی گفت که تاریخ انتشار بازی به‌زودی اعلام خواهد شد. البته جیسون شرایر توضیح داد که هرگز در رابطه با برگزاری یک رویداد در آخر ماه ژوئن صحبت نکرده است؛ بنابراین شاید در آینده نه‌چندان دور شاهد پخش یک تریلر مختص بازی یا اعلام تاریخ عرضه‌ی آن در بلاگ رسمی پلی استیشن باشیم.

مدتی قبل The Snitch، یکی از افشاگرهای قابل اطمینان صنعت بازی به این نکته اشاره کرد که خبری در رابطه با God of War Ragnarok در تاریخ ۳۰ ژوئن اعلام خواهد شد. این اینسایدر در طول هفته‌های اخیر موارد زیادی را به درستی پیش‌بینی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 1، راه‌یابی پرسونا به ایکس باکس و عرضه بازی Hollow Knight: Silksong از روز اول در گیم پس اشاره کرد.

همیشه امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد، اما تابه‌حال چند منبع روی اعلام قریب‌الوقوع تاریخ عرضه‌ی بازی God of War Ragnarok تأکید داشتند. هیچ یک از این موارد تابه‌حال از سوی شرکت سونی و استودیو سانتا مونیکا تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا