فناوری

مشکل نمایشگر آیفون ۱۳ با بروزرسانی حل می‌شود

مشکل نمایشگر آیفون ۱۳ با بروزرسانی حل می‌شود

مجله خبری بیکینگ – کاربران آیفون برای جلوگیری از مشکلات گوشی‌های خود باید سیستم‌عامل تلفنشان را به آخرین نسخه به روزرسانی کنند.

به گزارش سایت 9to5mac؛ در چند روز گذشته چندین کاربر هنگام استفاده از آیفون ۱۳ مشکل صفحه نمایش را به اپل گزارش کرده‌اند که استفاده از تلفن را بدون راه اندازی مجدد غیرممکن می‌کند. درماه اکتبر کاربری پستی را منتشر کرد که صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو به رنگ صورتی درآمده و به مشکل برخورده است.

در حالی که برخی از مشتریان توانستند یک آیفون ۱۳ جدید تهیه کنند، برخی دیگر شانس مشابهی را نداشتند، زیرا اپل گفت که این فقط یک باگ نرم افزاری است.

باگ نرم افزاری

طبق گزارش های دریافتی، هنگام گرفتن عکس همین مشکل نیز وجود دارد و صفحه صورتی می‌شود. آن‌ها به نام Apple support، تشخیص دادند و گفتند مشکلی وجود ندارد؛ روز گذشته یکی از کاربران اپل گزارش داد: من در حال کار بر روی گوشی همراهم بودم که به طور ناگهانی صفحه آن صورتی شد؛ البته  قبل از آن جی پی اسم را برای پیدا کردن یک آدرس  روشن کردم که پس از آن این اتفاق افتاد.

گفته شده، اپل به کاربران توصیه می‌کند که از اطلاعات خود پشتیبانی کنند و آخرین به روزرسانی موجود را نصب کنند تا ناسازگاری نسخه برنامه و نسخه iOS را رد کنند. در حال حاضر، iOS ۱۵.۳ RC به رفع اشکال صفحه صورتی اشاره‌ای نکرده همچنین تا حدودی گیج کننده است، زیرا برخی از این گزارش‌ها برای اولین بار در زمان عرضه اولیه آیفون ۱۳ منتشر شد.


بیشتر بخوانید

  • نشت اطلاعات کاربران سافاری با باگ iOS ۱۵

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا