بازی

نمایش محیط سورئال بازی ترسناک Layers of Fears در تریلر جدید

نمایش محیط سورئال بازی ترسناک Layers of Fears در تریلر جدید

Layers of Fears جدیدترین بازی ترسناک روانشناختی استودیوی بلوبر تیم به حساب می‌آید که در جریان مراسم Future Games Showcase، اولین تریلر گیم‌پلی آن پخش شد. روایت داستانی این بازی به یک پیانیست و یک نقاش می‌پردازد. فرد نقاش برای شخصیت پیانیست که بسیار مرموز و پیچیده رفتار می‌کند، آشنا است و به نظر می‌رسد که همسر زجر کشیده‌ی وی باشد.

بلوبر تیم بازی Layers of Fears را روی آنریل انجین 5 توسعه می‌دهد و به طرفداران نوید یک تصویرسازی جدید از بازی‌های ترسناک را داده است که البته دو بازی قبلی این تیم نیز با همین هدف پایه‌ریزی شده بودند. بازی Layers of Fears از رزولوشن 4K، حالت HDR، فناوری رهگیری پرتو و سیستم Lumen برای نورپردازی همه جانبه پشتیبانی می‌کند. اگرچه هنوز کلیت داستان این بازی مشخص نشده، اما قرار است بازیکنان را با ماجرای هنرمندانی که اسیر عقده‌های فکری و وسواس‌های خود شده‌اند، مواجه کند. تیم سازنده می‌گوید این نکته به مانند یک روشنایی جدید بر روایت کلی داستان خواهد تابید.

در تریلر جدید Layers of Fears می‌توانیم محیط‌های تاریک به مانند راهروهای متعددی را ببینیم که طراحی آن‌ها با زنجیر‌ها و آتش یادآور این است که چگونه پیانیست داستان در دام تصورات و وسواس خود افتاده است. همچنین یک فانوس دریایی در تریلر نشان داده می‌شود که ممکن است اشاره‌ای به محیط کشتی در آثار قبلی بلوبر تیم (Bloober Team) داشته باشد.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Layers of Fears قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی Layers of Fears را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا