بازی

درگذشت رکورددار اسپیدران بازی Spelunky 2 در سن ۲۵ سالگی

درگذشت رکورددار اسپیدران بازی Spelunky 2 در سن ۲۵ سالگی

متاسفانه به‌تازگی اعلام شد که متیو جوزف جولیان در سن ۲۵سالگی از دنیا رفت. او به‌عنوان اسپیدرانر Spelunky و Spelunky 2 بارها به‌خاطر شناخت عمیق خود از این مجموعه مورد توجه قرار گرفت و این بازی‌ها را با روش‌های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رساند. او رکورددار یکی از اسپیدران‌های بازی Spelunky 2 است و رسانه PC Gamer در این رابطه با او مصاحبه کرده بود.

متیو جوزف جولیان بیشتر در فضای آنلاین با نام مستعار Twiggle شناخته می‌شود و Xanagear یکی از دوست‌های او به شمار می‌آمد. Xanagear در توییتر نوشت: «من کلمه‌ای را برای توصیف احساس خود پیدا نمی‌کنم. لطفا سراغ عزیزان، خانواده، دوست‌های خود و حتی کسی که به‌تازگی با او دعوا داشته‌اید بروید و بهشان بگویید که به آن‌ها اهمیت می‌دهید. همین کار می‌تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند. در آرامش بخواب، دوست من. همیشه تو را به یاد خواهیم داشت و دل‌تنگ تو خواهیم بود».

Xanagear خطاب به رسانه PC Gamer گفت: «او نخستین کسی بود که به امتیاز 99-7 رسید و همچنان صاحب رکورد جهانی در دسته‌بندی Cosmic Ocean است. او لحظات خوش زیادی را [برای همه] به وجود آورد و همواره یک انسان خوشایند بود».


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا