بازی

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Spy x Family

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Spy x Family

استودیو توهو و ویت استودیو سرانجام با انتشار یک پوستر تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Spy x Family را تایید و اعلام کردند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش فصل جدید انیمه جاسوس × خانواده تایید و اعلام شده است. استودیو توهو با انتشار یک پوستر اعلام کرد که پخش فصل دوم انیمه Spy x Family از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) آغاز می‌شود. پیش از این ماه شروع پخش فصل دوم این انیمه محبوب اعلام شده بود. همچنین پوستری از فصل دوم انیمه Spy x Family منتشر شده که توسط کازوکی شیمادا، طراح شخصیت انیمه طراحی شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل دوم انیمه Spy x Family

فصل اول انیمه Spy × Family در ۲۵ قسمت تولید شده بود که بخش اول در ۱۲ قسمت تولید و پخش شد و بخش دوم دارای ۱۳ قسمت است. انیمه جاسوس x خانواده با همکاری ویت استودیو و CloverWorks تولید می‌شود. کازوهیرو فوروهاشی، کارگردان انیمه Dororo و انیمه Mobile Suit Gundam Unicorn وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمه Spy × Family را بر عهده دارد. انیمه جاسوس x خانواده اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر تاتسویا اندو است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

تا به امروز ۱۰ قسمت از مانگا Spy × Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy × Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورجر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند که در آن باید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورجر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورجر دارای قدرت‌های تلپاتی است.

درکنار فصل دوم انیمه جاسوس x خانواده، طرفداران می‌توانند منتظر قسمت سینمایی این انیمه باشند. انیمه Spy x Family – CODE: WHITE قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) منتشر شود.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا