بازی

اضافه شدن دو تمدن به بازی Age of Empires 4 در آپدیت جدید

اضافه شدن دو تمدن به بازی Age of Empires 4 در آپدیت جدید

سری بازی‌های Age of Empires طرفداران بی‌شماری دارد. بازی Age of Empires 4 در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شد. این اثر توانست موفقیت‌هایی را برای سازندگان خود به دست آورد. این بازی موفق به کسب جایزه بهترین بازی شبیه‌ساز/استراتژی در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ میلادی شد.

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش، در طی برگزاری مراسم گیمزکام سال ۲۰۲۲، سازندگان این بازی با انتشار یک تریلر اعلام کردند که در آپدیت بعدی این اثر، دو تمدن عثمانی و مالی به بازی Age of Empires 4 اضافه خواهند شد. این آپدیت در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری میلادی (۳ آبان) به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را مشاهده نمایید.

از آپارات دانلود کنید

ما در این ویدیو کمی بیشتر با قابلیت‌های دو تمدن نام‌ برده شده آشنا می‌شویم. عثمانی‌ها از طریق قدرت‌ توپ‌های جنگی خود، حسابی در میدان جنگ آتش به پا خواهند کرد. در طرف دیگر نیز، افراد تمدن مالی، می‌توانند از عوامل طبیعی مانند شاخ و برگ در جهت مخفی‌کردن خود استفاده کنند. این امر کمک زیادی به افراد این تمدن برای مقابله با ارتش‌هایی می‌کند که از لحاظ تعداد نفرات، نسبت به تمدن مالی، برتری دارند.

بیکینگ در بررسی بازی Age of Empires 4 نمره ۸.۵ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از نقد این بازی به قلم افشین پیروزی می‌خوانیم:

«شاید بهترین توصیف برای Age of Empires 4، این باشد که بگوییم بازی یک اثر استاندارد و ارزشمند از یک مجموعه‌ی قدیمی است. به بیان دیگر، نسخه جدید Age of Empires یک تجربه انقلابی در این مجموعه نیست اما میراث‌دار بسیار خوبی برای نسخه‌های قبلی آن به‌حساب می‌آید»

نظر شما چیست؟ نظرات و دیدگا‌ه‌‌های خود را در مورد این بازی با بیکینگ به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا