بازی

تریلر معرفی بازی Moonbreaker

تریلر معرفی بازی Moonbreaker

دقایقی پیش و در جریان برگزاری مراسم gamescom Opening Night LIVE استودیوی Unknown Worlds Entertainment که به‌عنوان سازندگان Subnautica شناخته می‌شوند، از بازی نقش‌آفرینی نوبتی Moonbreaker رونمایی کرد.

این بازی که شباهت‌هایی به بازی کارتی Heartstone بلیزارد و Warhammer نیز دارد، قرار است در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) به‌صورت دسترسی زودهنگام منتشر شود. سازندگان بازی همچنین تایید کردند که بازی به‌صورت رایگان یا فری تو پلی عرضه نمی‌شود و بازیکنان برای تجربه گیم‌پلی آن، می‌توانند نسخه Early Access این بازی را با قیمت ۳۰ دلار و از پلتفرم استیم خریداری کنند.

سازندگان بازی همچنین می‌گونیند برنامه و هدف آن‌ها برای Moonbreaker این‌ است که تا دهه‌های دیگر نیز بازیکنان به تجربه این بازی بپردازند. همچنین توسعه‌دهنگان گیم‌پلی بازی را ترکیبی از کارت بازی و شطرنج و همچنین بازی‌های XCOM معرفی می‌کنند. علاوه‌بر تجربه بازی به‌صورت سینگل پلیر و PvP آنلاین، یک بخش روگ‌لایک نیز در بازی وجود دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین برندون سندرسون، نویسنده مشهور داستان‌هایی مانند سری Mistborn و چرخ زمان در ساخت این دنیای علمی-تخیلی با استودیوی Unknown Worlds همکاری کرده است. هنوز مشخص نیسj که آیا این بازی برای کنسول‌ها نیز منتشر می‌شود یا خیر.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا