بازی

اولین تریلر بسته الحاقی بازی Dying Light 2 منتشر شد

اولین تریلر بسته الحاقی بازی Dying Light 2 منتشر شد

اوایل سال جاری بازی Dying Light 2 پس از انتظارات طولانی، برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شد. این اثر در روزهای شلوغی که دو بازی Elden Ring و Horizon Forbidden West منتشر شدند، در دسترس کاربران قرار گرفت. بااین‌حال بازی Dying Light 2 توانست موفقیت‌های خوبی را برای سازندگان خود به ارمغان آورد.

استودیو Techland در گذشته قول پشتیبانی پنج ساله از این بازی را به طرفداران داده بود. توسعه‌دهندگان چند به‌روزرسانی کوچک را برای بازی منتشر کردند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، در جریان برگزاری مراسم گیمز کام سال ۲۰۲۲، تک لند اولین تریلر از بسته الحاقی بزرگ این بازی با نام Bloody Ties را به نمایش درآورد. Bloody Ties داستان بازی Dying Light 2 را ادامه خواهد داد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده کردید، ما در Dying Light 2 Bloody Ties یک داستان خونین را تجربه خواهیم کرد. طبق گفته سازندگان، افرادی که بسته الحاقی Bloody Ties را پیش خرید کنند، یک پک با نام Aristocrat را دریافت خواهند کرد که سلاح و لباس مخصوصی را در اختیار کاربران می‌گذارند. در حال حاضر پلتفرم استیم قیمت این DLC را معادل ۹.۹۹ دلار اعلام کرده است. بسته الحاقی Bloody Ties بازی Dying Light 2 در تاریخ ۱۳ اکتبر امسال (۲۱ مهر) عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با بیکینگ به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا