بازی

شروع فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Boys

شروع فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Boys

خرداد امسال بود که شبکه آمازون از تمدید زودهنگام سریال The Boys برای فصل چهارم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال ابرقهرمانی پسران آغاز شده است. آنتونی استار، بازیگر نقش هوملندر تصویری را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است که در آن شاهد حضور اعضای گروه هفت در فصل اول سریال The Boys هستیم و در ادامه او تایید کرد که تولید فصل جدید این سریال آغاز شده است.

پیش از این کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر از نزدیک بودن شروع تولید فصل چهارم سریال The Boys خبر داده بود. همچنین اریک کریپک، سازنده سریال پسران تصویری از فیلمنامه اولین قسمت از فصل چهارم این سریال را منتشر کرده است که این قسمت قرار است Department of Dirty Tricks نام داشته باشد. دیوید رید وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت را بر عهده داشته است و فیل اسکریچیا، کارگردان ۴ قسمت از سریال پسران وظیفه کارگردانی اپیزود اول فصل چهارم سریال The Boys را بر عهده دارد:

فیلمنامه قسمت اول فصل چهارم سریال The Boys

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل چهارم سریال The Boys در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از شبکه آمازون پخش شود. همچنین اسپین‌آف سریال The Boys با نام Gen V در دست ساخت است که اتفاقات آن در کالجی جریان دارد که توسط Vought International ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی مشغول تحصیل در آن هستند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا