بازی

پخش تریلر فصل پنجم بازی Call of Duty: Vanguard و وارزون

پخش تریلر فصل پنجم بازی Call of Duty: Vanguard و وارزون

در جریان جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی شرکت اکتیویژن تریلر فصل پنجم و پایانی بازی Call of Duty: Vanguard و Warzone را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت رائول مندز، شخصیت شرور سری Black Ops هستیم. با اینکه بازیکنان در Call of Duty: Vanguard به نبردهای جنگ جهانی دوم می‌روند، اما محتویات فصل پایانی این اثر از نظر روایت کمی جلوتر رفته است و به دوران جنگ ویتنام می‌رسد؛ زمان رخ دادن اتفاقات اولین نسخه از سری Call of Duty: Black Ops.

شرکت اکتیویژن برای فصل پنجم Call of Duty: Vanguard و Warzone نام Last Stand را انتخاب کرده است؛ چرا که این آخرین فصل به‌روزرسانی محتوا برای هر دو بازی گفته‌شده خواهد بود. باتوجه‌به اینکه هر دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و نسخه‌ی بعدی وارزون قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شوند، روند به‌روزرسانی محتوا در پایان فصل پنجم برای دو بازی کالاف دیوتی ونگارد و وارزون متوقف خواهد شد.

در تریلر فصل پنجم شاهد نمایش یک نقشه‌ی جدید به نام Beheaded هستیم که درواقع یک بازسازی از میدان جنگ زده‌ی تایمز نیویورک به شمار می‌آید که مجسمه‌ی آزادی آن تخریب شده و سر آن به زمین افتاده است. بازیکنان در این تصاویر چشمگیر می‌توانند کاملا با حال و هوای فصل جدید کالاف دیوتی ونگارد و وارزون آشنا شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

فصل پنجم کالاف دیوتی ونگارد و وارزون قرار است در روز چهارشنبه ۲ شهریور (۲۴ آگست) سال جاری روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس بازیکنان قرار گیرد. همچنین شرکت اکتیویژن قصد دارد برای ارائه‌ی توضیحات پیرامون آینده‌ی مجموعه‌ی کلاف دیوتی، یک رویداد زنده در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) امسال با عنوان Call of Duty: Next را پخش کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا