بازی

اعلام تاریخ پخش نسخه با کیفیت فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

اعلام تاریخ پخش نسخه با کیفیت فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

ماه گذشته فیلم Thor: Love and Thunder روی پرده‌های سینما رفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش این فیلم از دیزنی پلاس مشخص شده است. والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Thor 4 در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) که مصادف با روز Disney Plus خواهد بود، در دسترس کاربران سرویس استریم دیزنی پلاس قرار خواهد گرفت. این نسخه از فیلم Thor: Love and Thunder شامل نسخه IMAX که صفحه آن ۲۶ درصد بزرگ‌تر از صفحه معلومی یک فیلم است، خواهد بود.

فیلم Thor: Love and Thunder که با نقدهای نسبتا متوسطی مواجه شده، در گیشه عملکرد خوبی داشته است. فیلم Thor 4 تاکنون تاکنون بیش از ۷۳۷/۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۳۲/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. این فیلم حالا پرفروش‌ترین فیلم مستقل براساس شخصیت ثور در آمریکای شمالی است. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر نسخه دیزنی پلاس فیلم Thor: Love and Thunder را مشاهده کنید:

پوستر نسخه دیزنی پلاس فیلم Thor: Love and Thunder

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی بوده است که پیش از این فیلم Thor: Ragnarok را کارگردانی کرده بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، شان گان، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا