بازی

پخش غافلگیرکننده قسمت جدید سریال The Sandman توسط نتفلیکس

پخش غافلگیرکننده قسمت جدید سریال The Sandman توسط نتفلیکس

اواسط این ماه بود که سریال The Sandman از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه کاربران و منتقدان قرار بگیرد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت‌های جدید و اضافه‌ای از سریال The Sandman منتشر شده است. نتفلیکس امروز طرفداران سریال سندمن را غافلگیر کرد و یک قسمت ویژه را که در اصل دو قسمت است، منتشر کرد. قسمت اول A Dream of A Thousand Cats نام دارد که درواقع یک قسمت ویژه انیمیشنی است.

این خط داستانی براساس یکی از بخش‌های کمیک مرد شنی با همین نام تولید شده است. در این قسمت شاهد حضور ساندرا اوه، جیمز مک‌آووی، دیوید تننت، رزی دی، دیوید گیسی، جو لیکت، مایکل شین، نانسو آنوزی، دایان مورگان، تام وو و نیل گیمن به‌عنوان صداپیشه هستیم. دومین قسمت ویژه سریال The Sandman یک قسمت لایو اکشن به‌نام Calliope است که ملیسانتی ماهوت، صداپیشه و بازیگر نقش کاساندرا در بازی Assassin’s Creed Odyssey در این قسمت حضور دارد.

تماشا تریلر قسمت ویژه سریال Sandman از یوتیوب

تام استاریج در نقش مورفیوس در حال استفاده از قدرتش در سریال The Sandman را

در کمیک سندمن اتفاقات این قسمت در قرن بیستم جریان دارد که این شخصیت توسط یک نویسنده گرفته می‌شود و تا به‌عنوان منبع الهام بخش دائمی او کنارش باقی‌بماند. علاوه‌بر ماهوت، آرتور دارویل،‌نینا وادیا، سعاد فارس، دینیتا گویل، کوین هاروی، آمیتا سومان و درک جاکوبی، دیگر بازیگران قسمت ویژه سریال The Sandman هستند. سریال مرد شنی هم‌اکنون یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های نتفلیکس است که طی دو هفته صدرنشین سریال‌های این شبکه بوده است.

تام استاریج، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا