بازی

احتمال تغییر سازندگان بازی Knights of the Old Republic Remake

احتمال تغییر سازندگان بازی Knights of the Old Republic Remake

ریمیک بازی Knights of the Old Republic یکی از بازی‌های مورد انتظار نسل نهم است که در زمان معرفی اعلام شده بود توسط Aspyr Media در حال ساخت است؛ اما اکنون به نظر می‌رسد تیم سازنده پشت این ریمیک تغییر کرده است و استودیو دیگری وظیفه توسعه آن را برعهده گرفته است. به‌تازگی Embracer Group اعلام کرده است پروژه ساخت یکی از آثار AAA خود با تغییر در تیم سازنده رو‌به‌رو شده است:

«یکی از پروژه‌های AAA گروه به استودیو دیگری در داخل گروه انتقال یافته است. این کار برای اطمینان یافتن از رسیدن به کیفیت موردنظر بازی صورت گرفته است. ما براساس این انتقال انتظار نداریم که بازی با تأخیر رو‌به‌رو شود.»

به‌تازگی گزارشاتی به گوش‌ می‌رسید که حاکی از توقف موقت توسعه بازی Knights of the Old Republic Remake خبر می‌دادند و جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ از تعلیق توسعه این ریمیک خبر داده بود و گفته شده بود بازی با تأخیر مواجه شده است. درحالی‌که گروه امبریسر از پروژه موردنظر نامی نبرده است، اما باتوجه‌به این توضیحات اعلام شده می‌توان بازی را همان KOTOR دانست.

لازم به ذکر است شرکت Embracer پیش‌تر اعلام کرده بود استودیو Saber Interactive، سازنده آثاری نظیر Evil Dead: The Game و World War Z به Aspyr در توسعه ریمیک بازی Knights of the Old Republic کمک خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد محصول نهایی رضایت‌بخش نبوده است. بازی Knights of the Old Republic Remake در حال ساخت برای پلی استیشن 5 و پی‌سی است، اما در حال حاضر تاریخ حدودی عرضه این بازی مشخص نیست.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا