بازی

نقش‌آفرینی رابرت دنیرو در ۲ نقش متفاوت در فیلم گنگستری جدید

نقش‌آفرینی رابرت دنیرو در ۲ نقش متفاوت در فیلم گنگستری جدید

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رابرت دنیرو قرار است به دنیای فیلم‌های گنگستری بازگردد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، این بازیگر برنده جایزه اسکار پس از توافق با برادران وارنر قرار است در فیلم Wise Guys به ایفای نقش بپردازد. بری لوینسون، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم Rain Man که سابقه کارگردانی فیلم Bugsy را نیز داشته و پیش از این با دنیرو در آثاری مثل فیلم Wag the Dog و فیلم The Wizard of Lies همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم Wise Guys را بر عهده دارد.

بری لوینسون

نکته جالب توجه این است که رابرت دنیرو قرار است در دو نقش اصلی این فیلم به ایفای نقش بپردازد. اتفاقات فیلم Wise Guys در یک دوره جریان خواهد داشت که داستان ویتو جنوویزه و فرانک کاستلو، دو ایتالیایی آمریکایی را دنبال می‌کند که در اوسط قرن بیستم خانواده‌های جنایی رقیب را اداره می‌کنند. در سال ۱۹۵۷ جنوویزه تلاش کرد تا کاستلو را ترور کند، اما این تلاش ناکام ماند. بااین‌حال، این موضوع باعث شد تا کاستلو در آن زمان بازنشسته شود.

طبق این گزارش، دنیرو قرار است نقش ویتو جنوویزه و فرانک کاستلو را در فیلم Wise Guys بازی کند، اما در حال حاضر مشخص نیست که این موضوع چگونه و به چه شکلی قرار است انجام شود. در هر حال این اولین فیلم اورجینال و رسمی پس از ادغام برادران وارنر و دیسکاوری است که ساخت آن اعلام می‌شود. بااین‌حال، فعلا مشخص نیست که چه زمانی این فیلم اکران خواهد شد و چه زمانی تولید آن آغاز می‌شود.

رابرت دنیرو که پیش از این برای بازی در فیلم The Godfather 2 و فیلم Raging Bull دو بار جایزه اسکار دریافت کرده بود، این روزها برنامه کاری شلوغی دارد. در سال جاری شاهد اکران فیلم Amsterdam به کارگردانی دیوید او راسل و فیلم Wash Me in the River خواهیم بود. همچنین او اخیرا با مارتین اسکورسیزی در فیلم Killers of the Flower Moon دوباره همکاری کرده و او همچنین در سریال Nada، فیلم Tin Soldier و فیلم About My Father جلوی دوربین رفته است و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم Inappropriate Behavior حضور دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا