اینترنت

“ایزی پک” فروشگاه آنلاین محصولات کاربردی اسباب کشی

“ایزی پک” فروشگاه آنلاین محصولات کاربردی اسباب کشی

اسباب کشی یکی از کارهای طاقت فرساییست که هیچ کسی نمیتواند از زیرش فرار کند، چرا که همه ما یک روزی مجبور به جابجایی به منزل یا محل کار جدید هستیم. حالا در این بین خیلی وقت ها شده که وسایل حساس ما در این جابجایی آسیب ببیند که مقصر کسی نیست جز خودمان! به نقل از سایت ایزی پک بهترین راه برای در امان ماندن خسارات احتمالی از اثاث کشی منزل استفاده از متریال بسته بندی می‌باشد. اینکه این لوازم چه ها هستند را در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی یکی از مهمترین ابزارهای جابجایی محسوب می‌شود. طوری که در گذشته پدران ما اول از همه نسبت به تهیه این وسیله حیاتی یعنی کارتن اسباب کشی اقدام می‌کردند ولی همچنان شاهد آسیب دیدن جزیی اثاث خانه خواهیم بود. دلیلش هم جنس نامناسب کارتن‌هاست! ببینید در گذشته همه ما از کارتن های دسته دوم و سه لایه که میوه فروشی ها دورمیانداختند استفاده میکردیم و طبیعی بود که نتواند از چینی های ما در مقابل تکان‌های ماشین حمل محافظت کند. ولی امروزه با وجود تولید انبوه کارتن اسباب کشی متشکل از 5 لایه مقوای مقاوم، این مشکلات به حداقل خود رسیده.

ایزی پک

پس تا جای ممکن سعی کنید که در پروسه اسباب کشی ، دور کارتن های چپس و پفک را خط بکشید و برای ارزش قائل شدن برای اثاثیه منزل یک مقدار هزینه کنید و بسته بندی ایمنی را برای خود رقم بزنید. به این فکر کنید که اگر یک وسیله حساس شما در جابجایی آسیب ببیند، چقدر باید هزینه کنید تا شاید بتوانید جایگزینش را پیدا کنید. درضمن می‌توانید جهت مشاوره برای پیدا کردن کارتن اثاث کشی مناسب با شماره های 22730100-200 تماس بگیرید.

پلاستیک حباب دار ضربه گیر

پلاستیک حبابدار یا بابل رپ یکی دیگر لوازم حیاتی برای جابجایی شکستنی ها و لوازم بزگ خانه محسوب می‌شود. در گذشته کارخانه های تولید لوازم فنی از این پلاستیک ها جهت ایمن کردن محصول خود استفاده می‌کردند تا هنگام جابجایی و انتقال به مشتری آسیبی به این وسایل وارد نشود. کم کم این متریال به اداره پست جهت سالم رساندن وسایل به مقصد، وارد شد و امروز خیلی از افراد از پلاستیک های حبابدار ضربه گیر جهت بسته بندی لوازم شکستنی و اثاثیه حساس خانه استفاده می‌کنند.

پلاستیک حباب دار

برای مثال، شما با این پلاستیک های حبابدار ضربه گیر بشقاب، دیس، گیلاس و … را بوسیله این ابزار لایه پیچی می‌کنید و سپس داخل کارتن بسته بندی مورد نظر قرار می‌دهید. یا وسایل بزرگی مثل مبلمان، میزناهارخوری، یخچال، لباسشویی و… را با این وسیله بسته بندی کنید تا هنگام حمل آنها مشکلی از بابت آسیب رسانی نداشته باشید.

بقچه لباس زیپ دار

این وسیله در اکثر خانه های ایرانی وجود دارد، یعنی در بین جوامع استفاده از بقچه لباس زیپدار مرسوم است. در بحث اسباب کشی میتوانید البسه و پوشاک خود را درون این بقچه های پارچه‌ای( یا برزنتی) قرار دهید تا نظم و ترتیبی بر اسباب کشی شما حکم فرما شود. شما میتوانید این وسیله را در سایزهای متفاوت تهیه کنید و از پوشاک گرفته تا رخت خواب خود را با بقچه لباس جابجا کنید.

اگر هم نگران پاره شدن این اجناس هستید، برزنتی یا پارچه جاجیم آن ها را تهیه کنید که در برابر آسیب های خارجی مقاوم تراند.

چسب پهن

تمام این ابزارهایی که گفتیم بدون چسب پهن کاربردی ندارند! شما فرض کنید که کارتن اسباب کشی درجه یکی تهیه کردید، باه چی میخواهید درب آن را ببندید؟ یا پلاستیک حبابدار مناسبی را تهیه کردید، چه ابزاری می‌تواند ایمنی آن را تضمین کند جز چسب؟ شرکت ایزی پک در این باره گفته که: “چسب پهن ابزاری مناسب برای ایمن سازی کارتن اسباب کشی و سفت کردن پلاستیک حباب دار است.” یعنی شما هنگامی که وسایل خود را به هر روش که دوست دارید بسته بندی کنید،  بازهم به چسب نواری برای مقاوم سازی بیشتر آن، نیاز پیدا می‌کنید.

این وسیله در سوپرمارکت های محل قابل دسترسی می‌باشد ولی برای خرید چسب پهن مخصوص اسباب کشی باید به ابزارا آلات مربوطه مراجعه کنید یا فروشگاه های آنلاین اسباب کشی.

کلام آخر

شاید با خودتان بگویید که یک اثاث کشی منزل به متریال بیشتری نیاز دارد! بله درست است! ولی ما قرار بود که مهمترین و کاربردی ترین لوازمی که یک اسباب کشی نیاز دارد را به شما بگوییم نه همه آن را! اگر کسی قصد دارد تا اثاث کشی خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهد و در عین حال ایمنی اثاث منزل را نیز تضمین کنند باید این چهار قلم جنس را در لیست خرید خود قرار دهند تا سریعا نسبت به تهیه کردن آن ها اقدام نمایند. همچنین برای مشاهده دیگر محصولات اسباب کشی منزل ، می توانید به فروشگاه ایزی پک مراجعه کنید و تمامی محصولات مربوط به اسباب کشی را مشاهده و در صورت نیاز اقدام به خرید نمایید.

“ایزی پک” فروشگاهی کامل برای محصولات اسباب کشی

فروشگاه ایزی پک به عنوان اولین و کاملترین فروشگاه آنلاین محصولات اسباب کشی در کشور شناخته می شود. در فروشگاه ایزی پک می توانید انواع محصولات کاربردی برای اسباب کشی را پیدا کنید. از محصولات مختلف همچون پلاستیک حباب دار برای بسته بندی انواع ظروف شکستنی ، ظروف آشپزخانه ، بسته بندی مبلمان ، یخچال و دیگر وسایل منزل ، انواع کارتن های اسباب کشی در ابعاد مختلف ، کارتن های رگال دار مخصوص بسته بندی لباس ، انواع چسب های نواری پهن برای بسته بندی ، انواع بقچه لباس برای بسته بندی لباس و … را می توانید در این فروشگاه آنلاین پیدا کنید و یک بار برای همیشه اسباب کشی خود را آسان کنید.

برای خرید و مشاهده محصولات می توانید به فروشگاه ایزی پک مراجعه کنید. فقط کافیست نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا