بازی

فاش شدن بازی Avatar: The Last Airbender در فروشگاه آمازون ژاپن

فاش شدن بازی Avatar: The Last Airbender در فروشگاه آمازون ژاپن

در سال‌های اخیر مجموعه‌ی آواتار برخلاف انیمه‌های محبوب دیگر فعالیت زیادی در عرصه‌ی بازی‌های ویدیویی نداشته است و بدون شک طرفدارها رضایت چندانی از این موضوع ندارند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد و یک بازی Avatar تازه به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

همان‌طور که فروشگاه آمازون ژاپن فاش کرد، شرکت GameMill Entertainment، ناشر بازی Nickelodeon All-Star Brawl و بازی Nickelodeon Kart Racers 2 در اواخر سال ۲۰۲۲ بازی Avatar: The Last Airbender Quest for Balance را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌کند. نظر به اینکه تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای انتشار بازی ذکر شده بود، احتمالا طرفدارها نباید زمان زیادی را برای معرفی آن منتظر بمانند.

جزئیات زیادی از بازی Avatar: The Last Airbender در فروشگاه آمازون ژاپن در دسترس نیست، اما از مدت‌ها پیش شایعاتی از توسعه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی براساس مجموعه‌ی آواتار برای کنسول‌ها شنیده می‌شود. طرفدارهای آواتار بی‌تردید از این مورد استقبال خواهند کرد. به‌هرشکل باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی در آینده باشیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا