بازی

رونمایی از محتواهای فصل ۱۱ و ۱۲ بازی The Division 2

رونمایی از محتواهای فصل ۱۱ و ۱۲ بازی The Division 2

بازی The Division 2 با وجود گذشت ۳ سال از عرضه به کارش ادامه می‌دهد و کماکان محتواهای جدیدی را در قالب به‌روزرسانی‌ها دریافت می‌کند تا موارد بیشتری را برای تجربه در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد. همان‌طور که وعده داده شده بود، یوبیسافت اخیرا با برگزاری یک لایواستریم جزئیات بیشتری از محتویات آتی بازی دیویژن ۲ را در اختیار طرفدارها قرار داد تا بازیکن‌ها بدانند که باید انتظار چه مواردی را تا انتهای سال جاری داشته باشند.

فصل ۱۰ بازی The Division 2 که قبلا برای شروع در ماه اوت برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در ماه سپتامبر از راه می‌رسد و باید زمان بیشتری را برای آن منتظر ماند. این فصل رویداد Manhunt تازه، درجه‌ی سختی افسانه‌ای Strongholds، گزینه‌های سختی Countdown، تجهیزات، سلاح‌ها، رویدادها و تعدادی بهبود کلی را به‌همراه می‌آورد.

پس از آن استودیو مسیو اینترتینمنت می‌خواهد فصل ۱۱ بازی The Division 2 را در ماه دسامبر در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. این فصل تجهیزات، سلاح‌ها و رویدادهای بیشتری را درکنار رویداد Manhunt و یک حالت بازیکن دربرابر محیط (PvE) تازه را برای بازی به ارمغان می‌آورد. جزئیات بیشتری از این حالت در آینده در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد. همان‌طور که اوایل امسال تأیید شد، درحال‌حاضر محتویات سال پنجم بازی دیویژن ۲ در دست تولید است.

محتواهای فصل ۱۱ و ۱۲ بازی The Division 2


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا