بازی

فیلم Thor 5 توسط مارول استودیو در دست ساخت نیست

فیلم Thor 5 توسط مارول استودیو در دست ساخت نیست

با وجود انتشار شایعاتی مبنی‌بر ساخت فیلم Thor 5، منابع معتبر می‌گویند که مارول استودیو فعلا ساخت این فیلم را در دستور کار ندارد.

به‌تازگی چندین منبع در شبکه‌های مجازی مدعی شده‌اند که فیلم Thor 5 در دست ساخت است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات تکذیب شده‌اند. ورایتی تایید کرد که قسمت پنجم فیلم Thor در دست ساخت نیست و شایعات و صحبت‌های موجود واقعیت ندارند. درواقع این موضوع پس از صحبت‌های تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor Ragnarok و فیلم Thor: Love and Thunder شکل گرفت که برخی تصور کردند او به ساخت قسمت بعدی فیلم ثور اشاره کرده است.

مقاله‌ مرتبط:

وایتیتی درواقع تنها نظر خود را در کتابی گفته بود که در مورد طرح‌های فیلم Thor: Love and Thunder بوده است. وایتیتی در این نقل قول گفته بود: «چه کاری برای او مانده است؟ باید چیزی باشد که به‌نظر برسد تکامل شخصیت او ادامه دارد. اما همچنان به شیوه‌ای سرگرم کننده او هنوز باید با احساسات و چیزهای دیگری مواجه شود و بر این موانع که شکل گرفته‌اند غلبه کند. فکر نمی‌کنم که بتوانیم شخصیت شروری ضعیف‌تر از هلا داشته باشیم و احساس می‌کنم که یک شخصیت شرور در این فیلم باید معرفی شود که تا حدی قدرتمند‌تر از هلا باشد.»

کریس همسورث و تایکا وایتیتی در پشت صحنه فیلم تور ۴ مارول

وایتیتی درواقع در این صحبت‌ها نظر خود را در مورد فیلم Thor 5 گفته است و منظور او به اشتباه برداشت شده بود. در هر حال این به معنای این نیست که مارول استودیو ممکن است هرگز به سراغ ساخت قسمت بعدی فیلم ثور نرود، اما در حال حاضر چنین فیلمی در دست ساخت نیست. کریس همسورث، بازیگر نقش ثور هم پیش از این گفته بود تا وقتی‌که مردم بخواهند او به بازی در این نقش ادامه خواهد داد، اما او در ادامه اعتراف کرد که در شوخی‌ها و صحنه‌های کمدی فیلم Thor: Love and Thunder زیاده‌روی شده است.

همچنین گفته‌ می‌شود که یکی از شرط‌های احتمالی همسورث برای بازگشت در فیلم Thor 5، لحن جدی‌تر آن است و او دوست دارد شخصیت ثور بیشتر شبیه نسخه فیلم Avengers: Infinity War باشد. در هر حال انتظار می‌رود شاهد بازگشت همسورث برای نقش ثور در فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars باشیم، اما سؤال این است که پس هلا در فیلم Thor Ragnarok و گور سلاخ خدایان در فیلم Thor: Love and Thunder، چه شخصیت شرور دیگری قرار است دربرابر ثور قرار بگیرد؟

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا