تکنولوژی

رندر رسمی ردمی K50 پرو طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد

رندر رسمی ردمی K50 پرو طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد

قرار است که برند ردمی در تاریخ 26 اسفند از گوشی‌های سری K50 در کشور چین رونمایی کند. این شرکت روز گذشته تصویری از دوربین‌های پشتی ردمی K50 پرو را به اشتراک گذاشت و امروز نیز تصویری دیگر از پنل پشتی این گوشی را منتشر کرده است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ردمی K50 پرو از ترکیب سه دوربین از جمله یک دوربین 108 مگاپیکسلی بهره برده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که در قسمت پایینی دوربین‌ها نیز دو فلش ال ای دی قرار گرفته است و کلید پاور و تنظیم صدای گوشی نیز در سمت راست آن مشاهده می‌شود.

ردمی K50 پرو

گفته می‌شود که هر سه گوشی سری ردمی K50 از طراحی پشتی مشابهی برخوردار خواهند بود اما در حال حاضر هنوز نمی‌توان استفاده‌ی نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی از دوربین 108 مگاپیکسلی را تایید کرد. با این وجود، گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی ردمی K50 پرو پلاس از دوربین 108 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و استفاده‌ی نسخه‌ی پرو از دوربین مشابه بدون لرزش‌گیر اپتیکال اشاره داشته‌اند. از این رو احتمالاً تصویر منتشرشده مربوط به نسخه‌ی پرو یا پرو پلاس است.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری K ردمی چیست؟ به‌نظر شما ردمی باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا