فناوری

این زوج برای خرید آیفون۱۴ نوزاد ۸ ماهه خود را فروختند!

این زوج برای خرید آیفون۱۴ نوزاد ۸ ماهه خود را فروختند!

آیفون از جمله گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که احتمالاً فقط عده خاصی از افراد قادر به خرید نسخه‌های جدید آن هستند. حالا در یک خبر عجیب گفته شده که زوجی در ایالت «بنگال غربی» هند، فرزند شیرخوار خود را برای خرید یک آیفون ۱۴ و ساخت ریلزهای اینستاگرام فروخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

عکس | ارواح تاریکی اعماق اقیانوس که هرگز ندیده اید!

روسیه سوخو۳۵ را چند می‌فروشد؟/ عکس

براساس گزارش‌های منتشر شده، رفتار این زوج و همچنین ناپدید شدن ناگهانی نوزاد آن‌ها باعث شده تا همسایه‌ها به پلیس اطلاع‌رسانی کنند. در حال حاضر مادر این کودک و همچنین خریدار دستگیر شده‌اند اما پدر او فرار کرده است!

فروش نوزاد برای خرید آیفون

این زوج برای خرید آیفون۱۴ نوزاد ۸ ماهه خود را فروختند!

مادر این نوزاد به فروش غیرقانونی کودک خود اعتراف کرده است و همچنین گفت که آن‌ها از پول این خرید برای سفر به بنگال غربی و ساخت ریلزهای اینستاگرام استفاده کرده‌اند. علاوه بر این، ادعاهایی مبنی بر تلاش پدر برای معامله دختر هفت ساله خود نیز مطرح شده است که البته تحقیقات پلیس در این رابطه همچنان ادامه دارد.

در حالی که شاید فروش کودکان به دلیل فقر در کشورهای کم درآمد و ضعیف موضوع چندان نادری نیست، اما فروش یک کودک برای خرید گوشی هوشمند واقعیت تلخ جدیدی را نشان می‌دهد. همچنین در سطح جهانی نیز گزارش‌های نگران‌کننده مشابهی منتشر شده است. در سال ۲۰۱۶ نیز یک زوج چینی با فروش نوزاد خود تلاش کرده بودند تا گوشی آیفون بخرند.

در حادثه دیگری از ماه مارس، دادگاهی در استرالیا از تمایل یک زن به مبادله فرزند متولد نشده خود با یک آیفون خبر داده بود. همچنین این زن دو دختر خود را برای بیش از ۹ ساعت در ماشین رها کرده بود که این امر منجر به مرگ دلخراش آن‌ها شد.

۲۲۷۳۲۳

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا