اینترنت

هواوی نوا 9SE با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

هواوی نوا 9SE با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت هواوی اخیرا از نخستین اسمارت‌فون خود مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی کرد. این هندست یک مدل پرچم‌دار به‌شمار نمی‌رود؛ بلکه مدلی میان‌رده از سری نوا است. هواوی نوا 9SE به‌صورت کاملا بی‌سروصدا در وبسایت مالزیایی کمپانی رونمایی شد و اکنون کاربران در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ثبت پیش‌سفارش این اسمارت‌فون اقدام نمایند. فروش فراگیر این محصول از روز جمعه 11 مارس (20 اسفند ماه) آغاز می‌شود.

media ad mrbilit mobile

دوربین اصلی تعبیه شده روی پنل پشتی گوشی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی است. دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی (البته این دوربین با توجه به میدان دید 118 درجه‌ای خود چندان هم عریض نیست)، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی سلیر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند.

قابلیت Super Night Shot یکی از نقاط قوت کلیدی برای فروش هندست است. این مشخصه امکان ثبت چندین تصویر با نورپردازی متفاوت و سپس ادغام آنها در یک تصویر واحد را فراهم می‌کند. دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسلی برخوردار است.

system group mobile

این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی LCD با حفره کروی‌شکل، رزولوشن 1080×2388 پیکسل و حواشی باریک با ضخامت 1.05 میلی‌متر در اطراف نمایشگر است. پنل‌های پشتی و جلویی دستگاه با ورقه‌هایی از جنس گلس پوشانده شده است.

تصاویر هواوی نوا 9SE

هواوی نوا 9SE با رابط کاربری EMUI 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود. بعلاوه کاربران به فروشگاه Huawei AppGallery نیز دسترسی خواهند داشت. هواوی کماکان از بیان برخی جزئیات خودداری نموده است (این ابهامات احتمالا در روز 20 اسفند ماه به‌طور کامل برطرف خواهند شد). با این‌حال انتظار می‌رود که توان پردازشی نوا 9SE توسط تراشه اسنپ‌دراگون 680 تامین شده و این اسمارت‌فون از اتصال 4G و وای‌فای 5ac پشتیبانی نماید.

هواوی نوا 9SE با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

ویژگی‌های شاخص هواوی نوا 9SE

انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری اختصاصی 66 واتی هواوی موسوم به SuperCharge تامین می‌شود. حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی مستقر شده است؛ اما از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خبری نیست.

 

هواوی نوا 9SE از طریق مراجعه به وبسایت Huawei.com در کشور مالزی قابل پیش‌خرید است. در حال حاضر مشتریان با پرداخت مبلغ 20 رینگیت به‌عنوان بیعانه می‌توانند سفارش پیش‌خرید خود را ثبت کنند. البته بایستی به‌خاطر داشت که هواوی هنوز قیمت‌گذاری این هندست را اعلام نکرده است. در واقع رویداد معرفی رسمی از این اسمارت‌فون در ساعت 16 روز 11 مارس (20 اسفند ماه) به وقت محلی برگزار خواهد شد.

هواوی نوا 9SE با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

مشتریان از میان مدل‌های رنگی آبی (Crystal Blue)، سفید (Pearl White) و مشکی (Midnight Black) می‌توانند یکی را انتخاب کنند. بایستی خاطرنشان کرد که مبلغ بیعانه 20 رینگیتی غیرقابل استرداد است؛ اما شانس برنده شدن یک کوپن با ارزش 1888، 888 یا 666 رینگیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

هواوی نوا 9SE در مدل‌های رنگی آبی (Crystal Blue)، سفید (Pearl White) و مشکی (Midnight Black) 

مقایسه سریع این هندست با مدل‌های نوا 9 و نوا 9 پرو نشان می‌دهد که سایر مدل‌های این خانواده مجهز به نمایشگرهای اولد 120 هرتزی با اندازه‌های 6.57 و 6.72 اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون 778G، پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل سنسورهای 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی هستند. هواوی نوا 9 مجهز به یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است؛ در حالی‌که هواوی نوا 9 پرو از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 100 واتی بهره می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا