بازی

تمدید انیمیشن Love, Death and Robots برای فصل چهارم

تمدید انیمیشن Love, Death and Robots برای فصل چهارم

اردیبهشت امسال بود که فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots که در ۹ قسمت تولید شده، از شبکه نتفلیکس پخش شد، اما از آن زمان شاهد اطلاعات بیشتری در مورد آینده این سریالی انیمیشنی آنتولوژی در دسترس نبود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال عشق، مرگ و ربات‌ها برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. نتفلیکس امروز سرانجام اعلام کرد که انیمیشن Love, Death and Robots برای فصل چهارم تمدید شده است.

پیش از این فصل اول انیمیشن Love, Death and Robots در سال ۲۰۱۹ و فصل دوم این انیمیشن سریالی در سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شده بودند. سریال Love, Death and Robots هم‌اکنون ۱۱ جایزه امی تا به امروز دریافت کرده و فصل سوم آن نامزد دریافت چندین جایزه امی از جوایز امسال از جمله بهترین انیمیشن کوتاه شده است. هر قسمت انیمیشن Love, Death and Robots مدت زمانی حدود کمتر از ۲۰ دقیقه دارد که هر قسمت داستان متفاوتی را روایت می‌کند.

دیوید فینچر که به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن عشق، مرگ و ربات‌ها حضور دارد،‌ برای اولین‌بار وظیفه کارگردانی یک قسمت از فصل سوم این انیمیشن را بر عهده داشته است. قابل انتظار است که تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool و دیوید فینچر، کارگردان فیلم Fight Club، برای ساخت فصل چهارم سریال Love, Death and Robots بازگردند. فینچر پیش از این در سریال House of Cards، سریال Mindhunter و فیلم Mank با شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود و یک قرارداد چند جانبه با این سرویس استریم امضا کرده است.

فینچر اخیرا فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است. همچنین تولید فصل چهارم انیمیشن عشق، مرگ و ربات‌ها آغاز شده است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا