تکنولوژی

مایکروسافت سرانجام قابلیت تب برای فایل اکسپلورر را به ویندوز ۱۱ اضافه کرد

مایکروسافت سرانجام قابلیت تب برای فایل اکسپلورر را به ویندوز ۱۱ اضافه کرد

مایکروسافت اخیرا قابلیت‌ها و بهبودهای زیادی را برای ویندوز ۱۱ عرضه کند اما هیچکدام از آن‌ها قابلیت مهمی نبوده‌اند. برای مثال، کاربران ویندوز سال‌هاست که خواستار اضافه شدن تب به فایل اکسپلورر هستند اما متاسفانه مایکروسافت این درخواست را برآورده نکرده است. البته این شرکت در سال ۲۰۱۷ این قابلیت را برای نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ ارائه کرد اما در نسخه نهایی، آن را عرضه نکرد.

حالا به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد قابلیت فوق را برای ویندوز ۱۱ ارائه بکند. این خبر را یک افشاگر مطرح به نام رافائل ریورا فاش کرده و گفته است که این قابلیت هم‌اکنون به‌طور مخفی در بیلد 22572 ویندوز ۱۱ وجود دارد و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

  • مایکروسافت قابلیت های جدیدی برای ویندوز ۱۱ عرضه کرد
  • AdDuplex: ویندوز ۱۱ فقط توسط ۲۰ درصد از کاربران ویندوز استفاده می شود

این قابلیت ظاهرا در مرحله تست است و شاید مایکروسافت بخواهد تب‌های شناور را نیز به فایل اکسپلورر اضافه کند. ضمنا باید به این نکته توجه داشته باشید که فعال کردن قابلیت‌ها مخفی در ویندوز ۱۱ ممکن است مشکلاتی برای سیستم شما ایجاد کند، بنابراین توصیه ما این است که تا زمان عرضه رسمی این قابلیت صبر کنید. البته شما از برنامه‌های شخص‌ثالث نیز می‌توانید برای این منظور استفاده کنید.

منبع: Neowin

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا