بازی

لغو سریال Willow شبکه دیزنی پلاس پس از یک فصل

لغو سریال Willow شبکه دیزنی پلاس پس از یک فصل

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین دیزنی پلاس از لغو سریال Willow (ویلو) شرکت Lucasfilm پس از تنها یک فصل خبر داده است. این خبر دو ماه پس از پایان نخستین فصل سریال مخابره شد که شامل ۸ قسمت بود. این سریال به‌عنوان دنباله مستقیم فیلم Willow به کارگردانی ران هاوارد، ماجراهای ویلو آفگود را چند سال پس از حوادث قسمت اول دنبال می‌کرد که خطری ناشناخته دنیا را به کام نابودی می‌کشاند.

در این سریال ویلو به‌همراه تیمش تلاش دارند تا الورا دانان را پیدا کنند که بدون هیچ ردی ناپدید شده است؛ نوزادی که در فیلم اصلی حضور داشت و اکنون بزرگ شده است. تونی ریوولوری، ارین کلیمن، روبی کروز، الی بمبر، آمر چادا-پتل، رالف اینسون، وارویک دیویس، کریستین اسلیتر، جوآن ولی، کوین پولاک و ریک اورتون ازجمله بازیگران سریال Willow به‌شمار می‌آیند. جاناتان کاسدان و وندی مریسل به‌عنوان شورانرهای پروژه فعالیت داشتند.

با اینکه سریال Willow عمدتا با نقدهای مثبتی از منتقدها مواجه شد، اما در طول پخش هرگز در فهرست ۱۰ سریال برتر نیلسن قرار نگرفت که نشان از تعداد کم بینندگان دارد. ظاهرا تصمیم دیزنی برای لغو سریال ویلو به برنامه‌های اخیر آن‌ها برای کاهش هزینه‌ها مربوط می‌شود. این سریال به سایر آثار شبکه دیزنی پلاس مانند سریال Big Shot و سریال The Mighty Ducks: Game Changers می‌پیوندد که در ماه فوریه به‌طور ناگهانی لغو شدند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا