بازی

اضافه شدن دکمه‌زنی چالش‌برانگیز در آپدیت جدید بازی The Quarry

اضافه شدن دکمه‌زنی چالش‌برانگیز در آپدیت جدید بازی The Quarry

بازی The Quarry از زمان عرضه در کسب نمرات منتقدها و رسیدن به فروش قابل قبول، شرایط خوبی را سپری کرده است. این بازی ترسناک، ماجراجویی و تعاملی از همان روزهای ابتدایی انتشار با دریافت چند آپدیت که ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به بازی افزوده‌اند، بهبود پیدا کرد؛ از جمله آپدیتی که تجربه‌ی مولتی‌پلیر آنلاین را به The Quarry آورد. حال آپدیت تازه‌ای در دسترس قرار گرفته است که ویژگی جذاب دیگری را به بازی نام‌برده اضافه می‌کند.

شرکت 2K Games، ناشر بازی به‌تازگی در توییتر تایید کرد که برای بازی ترسناک استودیو Supermassive Games آپدیت جدیدی منتشر شده است. علاوه‌بر اضافه شدن قابلیت انتخاب زیرنویس‌های زبان دیگر همزمان با استفاده از صداپیشه‌های انگلیسی، این آپدیت اجازه می‎‌دهد تا رویدادهای زمانی بازی را سریع‌تر و چالش‌برانگیزتر کنید.

صحنه‌های دکمه‌زنی (QTE) یکی از اجزای اصلی تجربه این بازی هستند؛ پس اگر قصد دارید خود را به چالش بکشید و بازی را به شکلی سخت‌تر تجربه کنید، آپدیت منتشرشده این اجازه را به شما می‌دهد. در توییت منتشرشده می‌خوانیم:

توجه! The Quarry آپدیت شده است: یک گزینه برای دکمه‌زنی‌های سریع‌تر و سخت‌تر. از شکست نترسید؛ با محافظه‌کاری بخش‌های زیادی از داستان را از دست می‌دهید! می‌توانید همزمان با شنیدن صدای صداپیشه‌های انگلیسی اصلی، زیرنویس‌ها را با زبان دیگری انتخاب کنید.

بازی The Quarry هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترها منتشر شده است.


حتما بخوانید :

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا