بازی

ایجاد صفحه مخصوص بازی های کامپیوتر در سایت رسمی پلی استیشن

ایجاد صفحه مخصوص بازی های کامپیوتر در سایت رسمی پلی استیشن

در سال‌های اخیر شاهد توجه بیشتر پلی استیشن به پلتفرم کامپیوتر هستیم. بازی God of War، بازی Horizon Zero Dawn، بازی Days Gone، بازی Predator Hunting Grounds و بازی HELLDIVERS از سوی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی روی پلتفرم PC در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته‌اند. این در حالی است که فردا بازی Marvel’s Spider-Man: Remastered هم برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که به مانند بخش‌های مختلف سایت رسمی پلی استیشن که اطلاعات مختلف راجع به بازی‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارند، یک صفحه‌ی مخصوص بازی‌های پلی استیشن روی کامپیوتر راه‌اندازی شده است. در صفحه سایت رسمی پلی استیشن برای بازی های سونی روی پلتفرم پی سی، کاربرها می‌توانند جدیدترین اطلاعات این بخش را درکنار فهرست بازی‌های عرضه‌شده و بازی‌هایی که در آینده عرضه می‌شوند، مشاهده کنند و حتی سراغ خرید ویدیوگیم‌های مورد نظر خود در استیم و اپیک گیمز استور بروند.

هدف این صفحه از سایت پلی استیشن، آگاه‌سازی کاربرانی است که اطلاعات خاصی از این موضوع و عرضه‌ی بازی‌های پلی استیشن روی کامپیوتر ندارند. در بخش FAQ وبسایت هم ذکر شده که بازیکن‌ها می‌توانند تمامی بازی‌ها را ازطریق دوال‌سنس، موس و کیبورد و دوال‌شاک ۴ تجربه کنند.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در پاییز در دسترس گیمرهای پلتفرم کامپیوتر قرار می‌گیرد. نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection هم امسال عرضه می‌شود. نظر شما کاربرهای بیکینگ دراین‌باره چیست؟


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا