بازی

بهبود تجربه آنلاین Elden Ring با آپدیت جدید بازی

بهبود تجربه آنلاین Elden Ring با آپدیت جدید بازی

از زمان عرضه بازی Elden Ring تابه‌امروز، فرام‌سافتور با عرضه آپدیت‌های مختلف سعی کرده تا بازی را بیش‌ازپیش به‌تعادل برساند و ازطرفی بستری را فراهم کند تا کاربران تازه‌وارد بتوانند بهتر از قبل با بازی ارتباط برقرار کنند. درگذشته شاهد اضافه شدن محل تمامی NPCها در نقشه بازی بودیم و حال در جریان آپدیت 1.06 بازی الدن رینگ، مکانیسم کوآپ بازی بهتر از قبل شده است.

ازاین‌پس کاربران می‌توانند Summoning Sign خود درمکان‌های مختلفی استفاده کنند و مهم نیست که فاصله Summoning Signها چقدر از یک دیگر دور باشد. البته که در Mohgwyn Palace قادر به استفاده از این ویژگی نخواهید بود. این کار باعث می‌شود تا شانس شما برای احضار در جهان سایر افراد یا احضار کردن سایر بازیکنان در محیط‌های مختلف، بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند. البته اشاره کنم که با اضافه شدن این ویژگی، Invade کردن جهان سایر بازیکنان هم محیط وسیع‌تری را پوشش خواهد داد.

از دیگر موارد اضافه شده به بازی هم می‌توان‌به اضافه شدن روش دیگری برای پیشرفت در مأموریت White Mask Varre اشاره کرد. حال با کشتن یک NPC درنظر گرفته شده هم می‌توان در این مأموریت پیشرفت کرد و حتما نیازی به شرکت در چند Invade مختلف درجهان سایر بازیکنان نیست. در همین حین تیم سازنده برای به‌تعادل رساندن سلاح‌های بازی تغییراتی را روی Greatsword ،Curved Greatsword و Great Hammers اعمال کرده است که از این تغییرات می‌توان به کاهش زمان ضربه‌زدن پس از غلت خوردن روی زمین اشاره کرد.

سرعت حرکات قوی و شارژی بازی به‌لطف آپدیت جدید افزایش یافته است و اگر وزن شما در حالت سبک قرار داشته باشد، می‌توانید مسافت بیشتری را جاخالی دهید. درانتها بد نیست به کاهش مسافت طی‌شده توسط Bloodhound’s Step هم اشاره‌ای داشته باشم. تعداد فریم‌هایی که باعث شکست‌ناپذیری شما می‌شود (پس از استفاده از Bloodhung’s Step)، کاهش پیدا کرده است. کاربرها با مراجعه به وبسایت خبری می‌توانند جزئیات کامل آپدیت 1.06 بازی Elden Ring را متوجه شوند که به‌تازگی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است.

نظر شما کاربرهای بیکینگ درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا