بازی

تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns با محوریت شخصیت ولورین

تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns با محوریت شخصیت ولورین

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو فیراکسیس گیمز چندی پیش از تأخیر در عرضه‌ی بازی Marvel’s Midnight Suns خبر داد. این تیم به‌تازگی اثر نام‌برده را بزرگ‌ترین محصول تاریخ خود به‌حساب آورد و حالا با تریلری جدید و البته کوتاه، دوباره سراغ تبلیغ آن رفته است. این نمایش جدید، یک معرفی کوتاه از شخصیت ولورین (Wolverine) را ارائه می‌دهد و هوادارها را با پوشش و عملکرد او در بازی آشنا می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

ولورین که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول به‌شمار می‌رود، در این بازی از کاراکترهای مهمی خواهد بود که در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. با توجه‌به رویه‌ای که استودیو فیراکسیس و شرکت 2K در انتشار تیزرهای اثر نام‌برده پیش گرفتند، به‌نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد پخش تریلرها و ویدیوهایی طولانی‌تر با محوریت شخصیت ولورین باشیم؛ نمایش‌هایی که احتمالا تاریخچه‌ی این کاراکتر در کامیک‌های مارول و نحوه‌ی عملکرد این شخصیت در گیم‌پلی بازی Marvel’s Midnight Suns را به تصویر می‌کشند.

طبق تازه‌ترین اعلامیه‌ی سازندگان بازی، Marvel’s Midnight Suns برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا