بازی

انتشار اولین تصویر از جانی دپ در نقش پادشاه لوئی محبوب

انتشار اولین تصویر از جانی دپ در نقش پادشاه لوئی محبوب

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌برداری فیلم Jeanne du Barry به‌عنوان یک اثر تاریخی و عاشقانه در کشور فرانسه شروع شده است. این فیلم توسط Maïwenn، بازیگر و فیلم‌ساز فرانسوی کارگردانی می‌شود و جانی دپ در آن نقش پادشاه لوئی پانزدهم را اجرا می‌کند.

شرکت Why Not Productions که پروژه‌هایی همچون فیلم Rust and Bone و فیلم A Prophet را در کارنامه دارد، به‌عنوان استودیو سازنده‌ی فیلم Jeanne du Barry شناخته می‌شود. فیلم‌برداری محصول سینمایی نام‌برده در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) آغاز شد و به‌صورت کلی حدود ۱۱ هفته زمان خواهد برد. کاخ ورسای، بخش‌های دیگری از شهر پاریس و همین‌طور محیط‌های ساخته‌شده در استودیو فیلم‌سازی، لوکیشن‌هایی هستند که فیلم‌برداری فیلم Jeanne du Barry در آن‌ها انجام می‌شود. سازندگان اثر نام‌برده، این فیلم را یک درام جاه‌طلبانه می‌دانند.

جانی دپ در نقش پادشاه لوئی پانزدهم (لوئی محبوب) در فیلم عاشقانه تاریخی

جانی دپ در نقش پادشاه لوئی پانزدهم در فیلم عاشقانه تاریخی Jeanne du Barry

اکنون تقریبا ۳ سال از آخرین زمانی می‌گذرد که جانی دپ مشغول نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی بود. در نتیجه به‌نوعی می‌توان گفت که او در حال بازگشت جدی به فعالیت در جهان هنر هفتم با فیلم Jeanne du Barry است. قصه‌ی فیلم Jeanne du Barry در اصل با تمرکز روی زنی پیش می‌رود که در فقر متولد شد و انقدر قدم به قدم از پله‌های جایگاه اجتماعی بالا رفت تا در نهایت خود را به دربار فرانسه رساند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا