بازی

نمایش لباس آیرون هارت تا شخصیت شرور سریال در تصاویر جدید Ironheart مارول

نمایش لباس آیرون هارت تا شخصیت شرور سریال در تصاویر جدید Ironheart مارول

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart هم‌اکنون در آتلانتا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فلیمبرداری و تولید سریال آیرون هارت منتشر شده است. به‌تازگی جاست‌جرد تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart منتشر کرده است که در آن شاهد نمایی از ریری ویلیامز با لباس آیرون هارت هستیم. در بخش دیگری از تصاویر می‌توان شخصیت شرور و منفی هود (The Hood) را مشاهده کرد که آنتونی راموس نقش این شخصیت را بر عهده دارد:

دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت، لیریک راس در نقش بهترین دوست ریری ویلیامز، آنتونی راموس، هارپر آنتونی، آلدن ارنرایک، شی کولی و منی منتانا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ironheart حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد.

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. تورن در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز قرار است حضور داشته باشد که فیلم Black Panther 2 قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد. همچنین وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال آیرون‌هارت بر عهده سم بیلی و آنجلا بارنز است.

سریال Ironheart در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا