اینترنت

اپل از عرضه دو قابلیت جدید برای اپلیکیشن iMovie در ماه آوریل خبر داد

اپل از عرضه دو قابلیت جدید برای اپلیکیشن iMovie در ماه آوریل خبر داد

اپل در مراسم Peek Performance در کنار محصولات سخت‌افزاری خود از نرم‌افزارها هم غافل نماند. این شرکت اعلام کرد که در ماه آوریل دو قابلیت فیلم‌سازی جدید به اپلیکیشن iMovie اضافه خواهد شد. حالا اطلاعات بیشتری درباره این قابلیت‌ها منتشر شده است.

قابلیت اول Magic Move نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد فایل رسانه‌ای یا آلبوم مدنظر خود را انتخاب کرده و بگذارند خود iMovie به‌طور خودکار بهترین بخش‌های فایل را با هم تدوین کند و فیلم بسازد. این ویژگی برخلاف قابلیت مشابهی که از iOS 10 در برنامه Photos وجود داشت، به کاربران اجازه می‌دهد از 20 سبک هنری مختلف استفاده کنند.

iMovie

کاربران همچنین می‌توانند به‌راحتی کلیپ‌ها را برش دهند و جای آن‌ها را مطابق سلیقه خود عوض کنند. حتی اگر بخواهید به فیلم خود موسیقی اضافه کنید، مدت زمان آن به شکل خودکار به اندازه فایل ویدیویی شما در می‌آید.

iMovie کاربر را با داستان‌گویی آشنا می‌کند

قابلیت دوم با نام Storyboards به کاربر اجازه می‌دهد با کمک 20 قالب استوری‌برد از پیش آماده مهارت‌های داستان‌گویی خود را تقویت کند. هر استوری‌برد آماده با توجه به موضوع خاصی که دارد، مثلا آشپزی یا نقد محصول، دارای فهرست پرجزئیاتی از تصاویر مورد نیاز است که به کاربر نشان می‌دهد چه محتواهایی را باید ضبط کند و چگونه بهترین روایت ممکن را داشته باشد.

iMovie

اپلیکیشن iMovie اولین بار در سال 1999 روی مک منتشر شد. کوپرتینویی‌ها با توجه به استقبال خوب کاربران در سال 2010 این برنامه را به آیفون و در سال 2011 به آیپد آوردند. اپلیکیشن iMovie به‌صورت رایگان در اختیار تمام کاربرانی که محصولات اپل را خریداری می‌کنند، قرار می‌گیرد.

این اپلیکیشن به اندازه ابزارهایی مثل Final Cut Pro یا «ادوبی پریمیر» حرفه‌ای نیست و امکانات پیشرفته‌ای ندارد، ولی برای کسانی که به تازگی می‌خواهد دست به فیلم‌سازی و تدوین ویدیویی بزنند، بسیار ساده و مفید است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا